۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۸۳۱۶۰
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

شکست قاطع آمریکا نتیجه حمله به سوریه خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه‌ علمیه خوزستان با بیان این که هیاهوی پوشالی از سوی غرب نمی تواند امت اسلامی را منزوی کند، اظهار داشت: نتیجه ای که آمریکا در تقابل با جبهه مقاومت کسب خواهد کرد چیزی جز روسیاهی، ضرر و شکست قاطع نیست.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اهواز، بصیرت، آگاهی و علم به زمان را از نشانه های انسان با تقوا دانست و افزود: امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و امت آگاه ایران اسلامی تا به امروز با هوشیاری و بصیرت اجازه نداده اند انقلاب از مسیر اصلی خود خارج شود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با طرح سؤالی مبنی بر این که « آیا دنیا دلسوزان مهربانی همچون ایالات متحده آمریکا و انگلیس پیدا کرده است» اظهار داشت: ملت های جهان جنایت های آمریکا در ویتنام، حلبچه و دیگر نقاط جهان را به یاد دارند و هرگز باور نمی کنند که غرب دلسوز مردم سوریه شده است.

امام جمعه موقت اهواز به طراحی نقشه برای آینده جهان از سوی نظام سلطه اشاره کرد و گفت: جدا سازی بحرین از ایران و تعیین مرز دولت های منطقه از سوی کشور های غربی نشان دهنده نقشه پیچیده آنان برای آینده و خاورمیانه است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در ادامه تصریح کرد: در هیاهوی لشکر کشی های غرب، امام خمینی(ره) در برابر این ظلم ها ایستاد و نقشه های شوم مدعیان دروغین حقوق بشر را برملا کرد.

بزرگ ترین چالش برای نظم نوین آمریکایی تفکرات امام خمینی(ره) است

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران معادلات غرب در پیاده سازی تفکر نظم نوین جهانی را برهم زد، خاطر نشان کرد: از نظر تحلیل گران غربی بزرگ ترین چالش برای نظم نوین آمریکایی تفکرات امام خمینی(ره) است و آنها بر این باورند تنها راه نجات از بین بردن و یا تغییر مسیر تفکرات امام خمینی(ره) در جهان است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که رژیم جعلی اسرائیل به منطقه ای 400 کیلومتری در دیواری بتنی تبدیل شده است، تأکید کرد: انقلاب اسلامی کشور های آزادی خواه را بیدار کرد و امروز لبنان به قلعه مستحکم جبهه مقاومت در منطقه تبدیل شده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان آخرین تیر غرب را شکستن محور مقاومت یعنی سوریه دانست و افزود: در سال 2011 میلادی اوباما در سخنرانی خود گفت که « اسد باید از میان برداشته شود».

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در ادامه بیان داشت: پس از دو سال نه تنها حکومت قانونی سوریه به ریاست بشار اسد باقی مانده، بلکه این کشور به جبهه مقاومت اسلامی تبدیل شده است.

آمریکا به دنبال تغییر معادلات دنیا به نفع خود است

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که هدف آمریکا از حمله به سوریه شخص بشار نیست اظهار داشت: آنها به دنبال تغییر معادلات دنیا به نفع خود هستند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که در کمیته روابط خارجی آمریکا تعداد 10 نفر از اعضای این کمیته به حمله نظامی به سوریه رأی داده اند، اظهار داشت: موافقان جنگ بر این عقیده اند که اگر حمله ای صورت نگیرد، ایالات متحده لقب ببر کاغذی خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که هیاهوی پوشالی از سوی غرب نمی تواند امت اسلامی را منزوی کند، اظهار داشت: نتیجه ای که آمریکا در تقابل با جبهه مقاومت کسب خواهد کرد چیزی جز روسیاهی، ضرر و شکست قاطع نیست .

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: ملت اسلامی با پیروی از پیامبر اکرم(ص) و پشتیبانی از ولی فقیه همانند گذشته در مقابل یاوه گویان ایستاده و مشت محکمی بر دهان آنها خواهد کوبید.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: در روایتی از امام جواد(ع) آمده است که هرکس حضرت معصومه(س) را با معرفت زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.

اهمیت انتخاب شهردار کارآمد از سوی اعضای شورای شهر

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت: انتخاب شهردار کارآمد، مسأله ای است  که در آخرت باید نسبت به آن پاسخگو بود.

وی با بیان این که در اهواز فرصتی برای از دست دادن وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مردم دیگر تحمل مسائلی همانند قومی گری و باند بازی را ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در پایان سخنان خود به قیام مردم در 17شهریور، و فات آیت الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران و هفته تعاون اشاره کرد./9464/پ202/س

ارسال نظرات