۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۸۳۱۹۱
با سخنرانی آیت‎الله مکارم شیرازی؛

آیین افتتاحیه جشنواره بین‎المللی امام رضا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، آیین افتتاحیه یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
آیین افتتاحیه جشنواره بین‎المللی امام رضا برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، آیین افتتاحیه یازدهمین جشنواره بینالمللی امام رضا(ع) صبح امروز، شانزدهم شهریور ماه با سخنرانی حضرت آیت‎الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در شبستان امامخمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم که با حضور، طلاب، علما، روحانیان، خادمان کریمه اهلبیت(ع) برگزار شد پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، گروه سرود و تواشیح به مدیح سرایی این بانوی بزرگوار پرداختند.

در ادامه مراسم نیز شاهد برگزاری آیین خطبه‌خوانی خادمان، گلباران ضریح مطهر از سوی خدام و مردم و افتتاح نمایشگاه دهه کرامت بودیم.

گفتنی است، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به مناسبت دهه کرامت صادر شده بود نیز از سوی نماینده وی قرائت شد.

حضرتآیت‎الله مکارم شیرازی در سخنانی گفت: سلسله نسب حضرت فاطمه معصومه(س) به 9 معصوم ختم می‌شود، یعنی این بانو از 9 معصوم(ع) سرچشمه گرفته‎اند که این نهایت مقام کریمه اهلبیت(ع) را نشان میدهد.

وی با اشاره به برگزاری ششصد برنامه متنوع برای گروههای سنی مختلف در دهه کرامت، گفت: از تولیت آستانه که این برنامه بسیار خوب را برپا کرده است تشکر میکنیم، این برنامهها سبب جاذبه به سمت قرآن، اسلام و شناخت آنها میشود، خداوند به تمام کسانی که در این برنامه تلاش می‌کنند، توفیق دهد./993/پ202/ی

ارسال نظرات