۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۸۳۱۹۴

دوره تخصصی الصافات ویژه طلاب در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج)زرگان اهواز از برگزاری دوره تخصصی«الصافات» ویژه دانش آموزان و طلاب خبرداد.
دوره تخصصی الصافات ویژه طلاب در اهواز برگزار شد

حجت الاسلام عبدالکریم سطانی، مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج)زرگان اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که دوره تخصصی «الصافات» با حضور بیش از 100 دانش آموز و طلبه برگزار شد، اظهار داشت: در آیین افتتاحیه این دوره از محضر آیت الله سید طیب موسوی، مؤسس حوزه علمیه امام صادق(ع) اهواز بهرمند شدیم.

وی با اشاره به این که دوره به مدت دو روز در ساختمان مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز برگزار شد، ابراز داشت: از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره مقابله با فرقه های نوظهور به ویژه وهابیت بوده است.

حجت الاسلام سلطانی در ادامه با تأکید بر استقبال ویژه دانش آموزان و طلاب از سطح برگزاری این دوره خاطرنشان کرد: حضور اساتید کشوری سطح ویژه ای به این دوره آموزشی بخشید.

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز همچنین با بیان این که دوره میزبان استاد روحی، محقق و پژوهشگر در زمینه نقد وهابیت بود، اظهار داشت: مطالب ویژه و نابی از سوی این استاد بزرگوار به شرکت کنندگان ارائه شد.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به برخی از اهداف برگزاری این دوره تصریح کرد: بالابردن توان علمی، مقابله با هرگونه تحرک احتمالی از سوی فرقه های منحرف، گسترش فعالیت های فرهنگی و معنوی در مساجد و پایگاه های بسیج، ایجاد مرکز فکری و اعتقادی و رصد فعالیت های فرقه وهابیت از اهداف برگزاری این دوره بوده است.

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج)زرگان اهواز به موضوعات بررسی شده در این دوره اشاره کرد و افزود: تربیت اسلامی و اندیشه های اسلامی، نقد وهابیت و بررسی مسایل روز جهان از مهم ترین موضوعات این دوره بودند.

حجت الاسلام سلطانی با بیان این که این دوره نخستین بار ویژه نخبگان دانش آموز و طلبه برگزار شد، اظهار داشت: مرکز فرهنگی تبلیغی صاحب الامر(عج) همواره در خط مقدم مبارزه با وهابیت خواهد بود./9458/ت303/ب

ارسال نظرات