۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۸۳۲۰۴

پذیرش 400 طلبه در مدارس علمیه خواهران آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیراستانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، اول مهر ماه را زمان آغاز سال تحصلی جدید حوزه های علمیه خواهران در استان اعلام کرد و افزود: امسال 400 نفر در مدارس حوزوی استان پذیرش شدند.
حجت الاسلام فخري

حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: اول مهر ماه سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه در سراسر استان آغاز می شود.


وی خاطرنشان کرد: امسال 400 نفر برای تحصیل در سطح دو و سه حوزه های علمیه در این مدارس از طریق آزمون کتبی و مصاحبه اختصاصی پذیرش شدند.


این مسؤول ادامه داد: در حال حاضر تعداد 800 طلبه در حوزه‌های علمیه خواهران در 10 مرکز حوزوی سراسر استان مشغول فراگیری علوم و معارف اسلامی در پنج سطح حوزوی هستند که این تعداد در سال جاری به بیش از یک هزار نفر می رسد.


حجت الاسلام فخری در پایان خاطرنشان کرد: در تابستان امسال همزمان با ماه مبارک رمضان دویست بانوی مبلغ از حوزه های علمیه ده گانه استان به مناطق مختلف جهت ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی و تبیین احکام دینی اعزام شدند.


این مسؤول اظهار داشت: برنامه های تابستانی امسال طلاب مدارس علمیه خواهران استان در دو بخش آموزشی و پژوهشی با هدف تقویت و ارتقای بنیه علمی و آموزش طلاب مدارس حوزوی برای حضور هر چه بهتر در پایه های تحصیلی برگزار شد./936/ت302/ب
 

ارسال نظرات