۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۸۳۲۲۴

برگزاری روزانه 30 کلاس برای طلاب حوزه علمیه میاندوآب

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) شهرستان میاندوآب گفت: روزانه 30 کلاس با حضور هفده استاد حوزوی برای طلاب این مرکز علوم دینی برگزار می شود.
کلاس هاي حوزه

حجت الاسلام نادر شکرزاده، مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع( میاندوآب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از امروز اظهار کرد: البته دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید که از بیست و نهم مرداد ماه شروع شده است تا آخر این ماه ادامه خواهد داشت.


وی بیان کرد: درحوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب یکصد و سی طلبه از  پایه یک تا شش مشغول فراگیری علوم دینی هستند دارند که 30 نفر آنها امسال پذیرش شده اند.


مدیر حوزه علیمه امام رضا (ع) میاندوآب با اشاره به برگزاری روزانه 30 کلاس با حضور 10 استاد در این مدرسه علمیه اظهار کرد: امسال جذب استاد نداشتیم اما به دلیل وجود برخی شرایط تعدادی از اساتید جابه جا شدند.


وی  از نبود استاد سرا برای اساتید در میاندوآب خبر داد و گفت: در این حوزه فقط چهار واحد آپارتمانی برای معاونین وجود دارد .


حجت الاسلام شکرزاده برنامه های تربیتی اخلاقی و آموزشی را مکمل هم دانست و گفت: تزکیه و تعلیم مانند دو بال است که اگر یکی از آن ها نباشد انسان به اهداف و مقصد نمی رسد.

 

مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب در ادامه با اشاره به وضعیت ساختمان حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب اعلام کرد: فاز اول ساختمان حوزه علمیه میاندآب در سال 85 و فاز دوم در سال 89 افتتاح شد و هم اکنون دارای 130 نفر ظرفیت است.

 

وی  اظهار کرد: فاز سوم حوزه علمیه امام رضا (ع) نیز با هزینه پنج میلیارد ریال اعتبار با 25 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

 

این مسؤول گفت: به علت کمبود اعتبار روند پیشرفت فاز سوم کند است که امیدواریم با تامین 25 میلیارد ریال اعتبار تا دو سال آینده شاهد بهره برداری از آن باشیم.

 

حجت الاسلام شکرزاده گفت: با بهره برداری از فاز سوم ساختمان حوزه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب ظرفیت پذیرش طلبه در این مرکز علوم دینی دو برابر افزایش می یابد./936/ت303/ب

ارسال نظرات