۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۸۳۲۴۵
آیت‌الله قرهی:

اخلاص و عمل به وظیفه ویژگی بارز کدخدایی است

خبرگزاری رسا ـ مؤسس و متولی مدرسه علمیه امام مهدی(عج) تهران اخلاص و عمل به وظیفه را از ویژگی های بارز اخلاقی دکتر کدخدایی دانست و تاکید کرد: افراد مخلص نیاز به حب و تعریف و تمجید ندارند بلکه از اینها ناراحت می شود.
آيت الله قرهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله روح‌الله قرهی، مؤسس و متولی مدرسه علمیه امام مهدی(عج) تهران صبح امروز شنبه شانزدهم شهریورماه در مراسم نکوداشت نزدیک به یک دهه تلاش و مجاهدت دکتر عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان با عنوان «مرد صدق و ادب» که از سوی حوزویان، دانشگاهیان و اهالی رسانه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: به‌جهت اخلاص آقای کدخدایی برگزاری این مراسم بسیار بجا و درست بود.

وی نعمت صداقت و خدمت به نظام اسلامی را از نعمات بزرگ الهی دانست و با اشاره به این‌که خداوند نعمات را به کدخدایی عطا کرده است، افزود: افراد مخلص نیاز به حب و تعریف و تمجید ندارند بلکه از اینها ناراحت می شود.

آیت‌الله قرهی اخلاص را حق دانست و با بیان این‌که حقیقت اخلاص این است که انسان نخواهد کسی از او تشکر کند، ابراز داشت: پس از رأی نیاوردن آقای کدخدایی در تماس با وی، ابراز ناراحتی کردم اما وی گفت که یک لحظه نگران و ناراحت نیستم امانتی روی دوش من بود، که برداشته شد و من به کارهای علمی، تدریس و تحقیقات خود می‌پردازم.

استاد برجسته اخلاق در ادامه این مطلب داشتن این روحیه عالی را دلیل بر اخلاص آقای کدخدایی دانست و خواستار ادامه یافتن مراسمات شد و افزود: آیت الله جنتی بصیر حقیقی هستند و باید پاسداشت داشته باشند و پاسداشت در حال حیات مناسب است./956/پ202/ج

ارسال نظرات