۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۸۳۳۰۵

حمایت دوباره آمریکا از منافقین

خبرگزاری رسا ـ آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، فردی را برای تامین امنیت آنها در نظر گرفت.
منافقين

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، در حالی که جنایت های وحشتناک گروهک منافقین بر کسی پوشیده نیست، کماکان آمریکا نام این سازمان را از لیست سازمان های تروریستی خارج کرده و وقتی حمله ای به آنان می شود به حمایت از آنان می پردازد.


وزارت خارجه آمریکا، جمعه پانزده شهریور، در بیانیه‌ای حمله‌  روز دهم شهریور به  اردوگاه اشرف را بار دیگر محکوم کرده و بر حمایت خود از تحقیقات سازمان ملل متحد در مورد این واقعه مرگبار تاکید کرد.


ماری هارف، یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا از گروهک منافقین خواسته است برای انتقال باقی‌مانده اعضای خود به اردوگاه لیبرتی (حریت) در حوالی بغداد تمام آنچه لازم است انجام دهد. همچنین وی از همه طرف ها خواسته است تا با سازمان ملل متحد برای انتقال نجات‌یافتگان همکاری کنند.


گفتنی است آمریکا در حمایت از تروریست ها پایش را از این نیز فراتر نهاده است و گفته می شود که این کشور یک مقام ارشد مشورتی در امور گروهک منافقین منصوب کرده است تا بر انتقال، تامین امنیت و نیز پیدا کردن محلی برای اسکان اعضای باقیمانده آن سازمان در خارج از عراق نظارت کند.


لازم به ذکر است مردم عراق حضور افراد گروهک تروریستی منافقین در کشورشان را بر نتابیده و به شدت خواستار خروج آنها از عراق هستند./1415/1409/ح

ارسال نظرات