۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۸۳۴۲۴
آیت الله نمازی:

امواج انقلاب اسلامی تا قلب واشنگتن پیش رفته و اوباما را متحیر کرده است

خبرگزاری رسا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان بیدار شدن ملت های منطقه را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انتشار قدرت فراگیر اسلام و امواج انقلاب اسلامی تا قلب واشنگتن اوباما را گیج و متحیر کرده است.
آيت الله نمازي آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، در آیین افتتاحیه نمایشگاه و جشنواره آه آهو، توسط مؤسسه خادمین امام رضا(ع) در شهرستان کاشان، گفت: امواج انقلاب اسلامی و تفکر ضد استبدادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ملت سربلند و مسلمان ایران اسلامی‌است که از شهر قم به رهبری امام خمینی(ره) آغاز و توسط رهبر معظم انقلاب، امروز تا قلب آمریکا پیش رفته و کاخ سیاه آمریکا را نیز به لرزه در آورده است.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) از نوجوانی، در پناه انوار ملکوتی ‌حرم حضرت معصومه(س)، از شهر قم برخواست و با ارتزاق از این حرم نورانی و قدسی به اجتهاد و فقاهت رسید و به عنوان نهی از منکر در برابر نظام  طاغوت ایستاد و آن را سرنگون و نظام توحیدی اسلام را جایگزین آن کرد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ‌کرد: همه آن چیزی که اتفاق افتاد از شهر قم و به برکت بانوی بزرگ حضرت فاطمه معصوم(س) در این شهر مقدس در جریان پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی رخ داد.

 

آیت الله نمازی در ادامه توحید را اساس امنیت بشر اعلام کرد و با اشاره به ستم ها، تهدیدها، نا امنی‌ها، کشتارها، مظلوم کشی و ضعیف‌کشی های کفار در جهان، گفت: اگر کفار جنایات خود را در جهان تکلیف و وظیفه شرعی خود می دانند به این دلیل است که آنها خداشناس و موحد نبوده و قائل به هیچ حد و مرزی نیستند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، اسلام را در بحران های امروز جهانی عامل نجات بشریت دانست و افزود: در حالی که، قتل و کشتار و خونریزی و فساد امروز تمامی نقاط جهان را فراگرفته، جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به برکت اسلام و ولایت آل الله به ویژه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و بقاع متبرکه، ثبات و امنیت دارد.  

 

آیت الله نمازی یادآور شد: آستان هلال‌ بن علی در شهرستان آران و بیدگل و آستان مقدس امامزاده واجب التعظیم، سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) در مشهداردهال کاشان، مایه برکت و هدایت و معرفت در این دو منطقه است.

  

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در ادامه با تبریک میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختران  و دهه کرامت، با تشریح زوایای شخصیتی کریه اهل بیت، حضرت معصومه(س) و ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت: زمانی که آن حضرت به اجبار از مدینه به مرو و خراسان و مشهد امروزی هجرت کرد و با جاه و جلال و جبروت فراوان وارد نیشابور شد، هزاران محدّث، قلم به دست و خبرنگارانی که اطراف هودج آن حضرت بودند از ایشان درخواست یک پیام و سخن کردند که حضرت حدیث سلسله الذهب‹‹کلمه لااله الاالله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی›› را ایراد فرمود.

 

آیت الله نمازی با اشاره به این که این حدیث از ذات اقدس ربوبی است که در عرش‌الهی نگاشته شده است، تصریح‌کرد: امام رضا(ع) در این سخن می فرماید کلمه‹‹ لااله الاالله›› دژ محکم الهی است که هر کس درآن وارد شود و به آن پناه آورد از عذاب ما محفوظ و مصون خواهد بود./939/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات