۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۸۳۴۶۳
رییس فراکسیون مقاومت اسلامی:

دولت آمریکا را صهیونیست‌ها با مبانی صهیونیستی اداره می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی مجلس شورای اسلامی حملات محدود و چند موشکی را تکنیک آمریکا ارزیابی کرد و اظهار داشت: آمریکا به گونه ای این کار را انجام خواهد داد که سوریه را به فکر حمله به اسراییل نیندازد.
مجتبي رحماندوست، نماينده مجلس شوراي اسلامي

مجتبی رحماندوست، رییس فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این‌که اسراییل نخستین نقطه ایی است که در صورت حمله رسمی آمریکا به سوریه  از بین می‌رود و حتی شاید از صحنه جغرافیا حذف شود، افزود: به همین دلیل آمریکا به نتیجه قطعی رسیده است که حمله رسمی همه جانبه به سوریه نکند.

وی به جمله بشار اسد مبنی بر هدف قرار دادن اسراییل در صورت حمله آمریکا به سوریه اشاره کرد و گفت: بنابراین به‌دلیل این‌که آمریکایی‌ها می‌دانند که بشار اسد و دولت فعلی سوریه هم‌پیمان ایران، حزب‌الله لبنان، حماس و عراق بوده و تهدید اسراییل هم جدی است، حمله‌ رسمی نخواهند کرد.

رحماندوست بیان داشت: از سوی دیگر آمریکایی‌ها توان این که بگویند ما از حمله به سوریه گذشتیم را ندارند و کاری می‌کنند که بگویند حمله نشد و حمله شد؛ در واقع اراده خود را اجرا کردیم و هم نسبت به طرف مقابلی که می‌خواهد در برابر حمله ما عکس العمل نشان دهد، بگویند ما حمله‌ای به سوریه نکردیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی حملات محدود و چند موشکی را تکنیک آمریکا ارزیابی کرد و اظهار داشت: آمریکا به گونه ای این کار را انجام خواهد داد که سوریه را به فکر حمله به اسراییل نیندازد.

وی با اشاره به اعلام حمایت علنی جمهوری اسلامی ایران از سوریه در صورت حمله آمریکا به این کشور که در سفر هیأت ایرانی به این کشور مطرح شد، افزود: ما در طول سال‌های اخیر اصطلاحی داشتیم مبنی براین‌که حماس و حزب‌الله مورد حمایت معنوی ایران هستند که وقتی حمایت معنوی را به عملی تبدیل کردیم، یعنی حمایت همه‌جانبه می‌شود.

رییس فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در صورت حمله نظامی آمریکا به سوریه کشورهای مقاومتی منطقه باید حداکثر توان عملی خود را برای از بین بردن سی چهل کشوری که به پیشتازی آمریکا با تمام وجود از قوا و توانمندی نظامی خود استفاده می‌کنند، در اختیار دولت مقاومتی سوریه قرار دهند و مانع از فروپاشی آن شوند.

سیاست متناقض آمریکا در دفاع از حقوق بشر نتیجه جهان بینی ماتریالیستی و دنیا پرستانه است

وی به جهان بینی الهی و جهان بینی ماتریالیستی اشاره کرد و سیاست متناقض آمریکا در دفاع از حقوق بشر و دموکراسی را نتیجه جهان بینی ماتریالیستی، دنیا پرستانه و دنیا گرایانه خواند و بیان داشت: یهودی‌ها در پروتکل‌های 24 گانه‌شان می‌گویند که اخلاق آن چیزی است که اهداف ما را پیش ببرد و اگر چیزی مغایر با اهداف ما بود اصلا نامش اخلاق نیست و ضداخلاق می‌شود.

رحماندوست اظهار داشت: اکنون دولت آمریکا را صهیونیست‌ها با مبانی صهیونیستی خود اداره می‌کنند./956/ت302/ج

ارسال نظرات