۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۸۳۵۳۸
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

امام‌زادگان سنگری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بسیاری از مراسم دینی و مذهبی در امام‌زادگان برگزار می‌شود، گفت: امام‌زادگان سنگری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
اميرآبادي
به گزارش خبرگزاری رسا، احمد امیر آبادی فراهانی با بیان این مطلب که امامزادگان محل مراجعه متدینین است، گفت: امامزادگان جایگاه ویژه‌ای در بین مردم ایران دارند چرا که امامزادگان مأوا و پناهگاهی برای رهایی از مشکلات مردم محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: مردم براساس اهداف و اعتقادات درونی خود به امام‌زادگان مراجعه می‌کنند، به همین دلیل ملت ایران احترام خاص و ویژه‌ای برای این بقاع متبرکه قائل‌اند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که در سال‌های اخیر شاهد استقبال گسترده مردم از امام‌زادگان هستیم، گفت: خوشبختانه اخیرا از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در استفاده از ظرفیت امامزادگان اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه از جمله امام‌زادگان هستیم و این امر بسیار قابل تقدیر و پسندیده است.
عضو فراکسیون احیای وقف، منزلت امامزادگان و مساجد در مجلس شورای اسلامی با شاره به این‌که امکانات خوبی نیز برای ایام تعطیلات ویژه زائران امام‌زادگان در نظر گرفته شده است، افزود: دشمنان جهان اسلام به ویژه شیعیان از تجمع و تردد مردم در مجموعه امام‌زادگان در هراسند چرا که امام‌زادگان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و رسانه‌های سخن‌پراکن آنان بسیار تأثیر‌گذارند.
امیرآبادی خاطرنشان کرد: بسیاری از مراسم دینی و مذهبی در امام‌زادگان برگزار می‌شود و همین امر سبب شده تا دشمنان به دشمنی با این مجموعه بپردازند.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد شبهه و شائبه در امام‌زادگان است، تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه باید مراقبت دقیق داشته باشد که خدشه‌ای به اعتقادات مردم وارد نشود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان  تأکید کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه باید نسبت به محرومیت‌زدایی از امام‌زادگان در مناطق محروم توجه ویژه داشته باشد./907/د102/ع
ارسال نظرات