۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۸۳۶۴۶
حجت‌الاسلام تقوی مطرح کرد؛

انتظارات ائمه جمعه کشور از رییس جمهور و هیأت وزیران

خرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان این‌که کمک به دولت از سیاست‌های ما است، گفت: تقویت ارزش‌های اسلامی، حضور در نماز جمعه و بکارگیری نیروهای مؤمن دولت‌های گذشته از انتظارات ائمه جمعه از رییس جمهور است.
حجت الاسلام سيد رضا تقوي، رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور صبح امروز سه شنبه نوزدهم شهریورماه در بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور که در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران با موضوع سبک زندگی درحال برگزاری است، با بیان این‌که از سیاست بازی و گروه بازی در نهاد نماز جمعه جلوگیری کرده‌ایم و امام جمعه متعلق به همه مردم با همه گرایش‌های سیاسی است، افزود: کمک به دولت از سیاست‌های ما است که از طرف مقام معظم رهبری به ما ابلاغ شده است.

وی با اشاره به این‌که ما تمام قد از دولت آقای روحانی حمایت می‌کنیم، خطاب به وی ابراز داشت: اگر شما موفق شوید، روحانیت موفق شده است.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان این‌که نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه از سیاست‌های ما است، افزود: تقویت ارزش‌های اسلامی، حضور در نماز جمعه و بکارگیری نیروهای مؤمن دولت‌های گذشته از انتظارات ائمه جمعه از رییس جمهور است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ابراز داشت: آقای تمدن استاندار تهران در دولت گذشته، هرهفته در نماز جمعه یک شهرستان شرکت می‌کرد و تا غروب به حل مشکلات مردم می‌پرداخت./956/‌پ202/ج

ارسال نظرات