۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۸۳۷۰۰
به مدت 6 روز؛

کاروان خدام رضوی میهمان خوزستانی ها خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ کاروان خدام بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) از 21 شهریورماه به مدت 6 روز میهمان خوزستان ها است.
کاروان خدام حرم رضوي در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام دانیال اریکه، دبیر فرهنگی کانون مسجد جواد الائمه(ع) اهواز، ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه های دهه کرامت، با بیان این که هر ساله خوزستان میزبان خدام حرم رضوی است، اظهار داشت: زمان ورود کاروان خدام حرم امام رضا(ع) به استان 21 شهریور ماه ساعت یک بامداد خواهد بود که به مدت 6 روز میزبان خوزستانی ها خواهند بود.

وی با اشاره به برنامه های این کاروان ابراز داشت: حضور در خانه سالمندان، آسایشگاه جانبازان، گلزار شهدا و مراسم استقبال در مسجد آیت الله جزایری از ویژه برنامه های روز نخست سفر این کاروان در اهواز خواهد بود.

حجت الاسلام اریکه در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: در شهرستان شوش جشن بزرگی برگزار می شود که خدام حرم علی بن موسی الرضا(ع) در آن حضور پیدا می کنند. 

دبیر فرهنگی کانون مسجد جواد الائمه(ع) اهواز به برنامه های روز دوم مقارن با 22 شهریورماه اشاره کرد و افزود: اعزام به شهرستان آبادان، حضور در مراسم دعای ندبه، دیدار با جانبازان، حضور در کانون اصلاح و تربیت اهواز، استقبال از کاروان رضوی در منطقه زرگان و حضور در جشن بزرگ منطقه زویه برنامه های روز جمعه خواهند بود.

حجت الاسلام اریکه به بیان برنامه های روز سوم اشاره کرد و گفت: حضور در جشن دانش آموزی، دیدار با شرکت کنندگان در جشن ملی نخبگان، حضور در شهرستان باوی و مناطق ویس و دیدار با مردم شادگان، برنامه های روز شنبه 23 شهریور ماه خواهند بود.

وی حضور و عیادت از بیماران بیمارستان شفا و گلستان، دیدار با مردم ماهشهر و شوشتر را از برنامه های روز چهارم سفر خواند و افزود: حضور در جشن های شهرستان سوسنگرد و برگزاری و شرکت در چند برنامه در بهبهان از دیگر برنامه های یکشنبه 24 شهریورماه خواهد بود.

دبیر فرهنگی کانون مسجد جواد الائمه(ع) اهواز حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) و طالقانی اهواز، دیدار با خانواده شهدا و حضور در جشن های بزرگ رضوی در ملاشیه، کوی علوی و پادادشهر را برنامه های روز پنجم بیان کرد.

حجت الاسلام اریکه در پایان سخنانش به برنامه های پایانی این کاروان اشاره کرد و افزود: حضور در شهرستان حمیدیه و شرکت در مراسم ها و جشن های شهرستان دزفول برنامه های روز پایانی کاروان خدام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در خوزستان خواهد بود./9458/پ203/غ

ارسال نظرات