۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۸۳۸۷۱

همایش تکریم امامزاده معصوم در تهران آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ همایش تکریم امامزاده معصوم(ع) به مناسبت روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، در آستان حضرت علی بن حمزه(ع) در حال برگزاری است.
غبار روبي ضريح امامزاده موسي مبرقع با حضور خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، مراسم جشنی با عنوان همایش تکریم امامزاده معصوم(ع) از ساعت 17 امروز چهارشنبه بیستم شهریورماه با حضور ائمه جماعات، خیرین، عموم مردم و علاقه‌مندان به خاندان اهل بیت(ع)در آستان حضرت علی بن حمزه(ع) آغاز شد.

بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز سخنران این مراسم بوده و حاج مرتضی طاهری در این مراسم به مولودی خوانی خواهد پرداخت.

گفتنی است حضرت علی بن حمزه(ع) از نوادگان امام زین العابدین(ع) می‌باشند که به دلیل شهادت در سنین نوجوانی به امامزاده معصوم(ع) مشهور شده‌اند و حرم مطهر ایشان در خیابان قزوین بعد از بزرگراه نواب محل تلاقی مناطق 10 ،11 و 17 شهرداری تهران واقع شده است.

همایش تکریم امامزاده معصوم(ع) با محوریت اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران و با همکاری شهرداری منطقه 10، ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد، ناحیه مقاومت بسیج مقداد، آموزش و پرورش منطقه 10، اداره تبلیغات اسلامی شمال غرب تهران و حوزه علمیه حضرت حجت(عج) در حال برگزاری است./966/د102/ی

ارسال نظرات