۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۸۳۹۴۲

برگزاری مرحله استانی جشنواره علامه حلی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان از برگزاری مرحله استانی جشنواره علامه حلی در استان خوزستان خبر داد.
جشنواره علامه حلي

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جشنواره علامه حلی اظهار داشت: امسال به جهت افزایش سطح کیفی مقالات ارسالی مرحله نخست این جشنواره در خوزستان برگزار می شود.

وی با بیان این که مرحله نخست به عنوان مقدمه برای جشنواره کشوری خواهد بود، تصریح کرد: جشنواره علامه حلی استانی با همکاری حوزه علمیه خواهران و برادران برگزار می شود.

حجت الاسلام آلبکل با اشاره به دو مرحله‌ای شدن جشنواه علامه حلی خاطر نشان کرد: مزایای این کار افزون بر ایجاد انگیزه بیشتر، سبب افزایش کیفیت رقابت بین طلاب نیز می شود.

وی با بیان این که دو مرحله ای شدن جشنواره علامه حلی برای طلاب خوزستانی با موافقت معاونت پژوهش حوزه علمیه قم صورت گرفته است، بیان داشت: پس از مشخص شدن هیأت داوران و محورهای جشنواره استانی جهت تأیید به قم ارسال می شوند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان به اهمیت پژوهش و نگاه ویژه به آن از سوی طلاب اشاره کرد و افزود:  شرکت در جشنواره های معتبر می تواند بر افزایش سطح کیفی مقالات طلاب اثر گذار باشد./9464/پ203/ع

ارسال نظرات