۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۸۴۰۱۸
مدیرکل ارشاد خوزستان:

جشنواره شعر رضوی گامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که جشنواره شعر رضوی گامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ اسلامی است، گفت: جشنواره شعر رضوی یکی از مهم‎ترین برنامه ها برای ابراز محبت به اهل بیت(ع) و آل محمد(ص) است.
حجت الاسلام سپهر ، مديرکل ارشاد خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شامگاه گذشته 21 شهریورماه، در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره شعر عربی رضوی در شوش اظهارداشت: امام رضا(ع) می گویند کلمه «لااله الا الله» همچون دژ محکمی است و هر کسی به آن ایمان بیاورد هیچ آسیبی به او نمی رسد اما شروطی دارد و شرط آن حب «محمد و آل محمد» است.

وی تصریح کرد: عمل صالح با حب آل محمد(ص) انسان را به رستگاری رسانده و معادل تقوی است.

حجت الاسلام سپهر خاطر نشان کرد: جشنواره شعر رضوی نیز یکی از مهم‎ترین برنامه ها برای ابراز محبت به اهل بیت(ع) و آل محمد(ص) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یکی از راه های ابراز محبت به اهل بیت(ع) را حرکت های فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: جشنواره شعر رضوی از نظر کمی و کیفی گامی ارزشمند در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی است.

وی بیان داشت: جشنواره شعر رضوی یکی از مهم ترین برنامه های بنیاد ملی امام رضا(ع) بوده که از سوی این بنیاد به ثبت رسیده است./9462/پ203/غ

ارسال نظرات