۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۸۴۰۷۲

چند خبر کوتاه از خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ نام نویسی دوره های آموزشی کاربردی دفتر تبلیغات خراسان رضوی در رشته های مختلف برای حوزویان، دانشجویان و فرهنگیان آغاز شد.
خبرکوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه معالم، دوره های آموزشی کاربردی ویژه حوزویان و وابستگان، دانشـگاهیان و اعضـای مؤسـسه های فرهنگی ازسوی مرکز آموزشی شیخ بهایی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، این دوره ها شامل شش رشته «ادبیات داستـــانی»، «مـدیـریـت فرهنــگی»، «مربیـگری کـودک و نوجـــوان»، «مطـالعـات سـینمایـی»، «نقـد وهـابیــت» و «وعظ و خطابه» است.

 

داشتن مدرک «سطح 2 حوزه (یا کارشناسی) و بالاتر (دارندگان مدرک سطح3 وکارشناسی ارشد در اولویت پذیرش هستند)» و «قبولی در مصاحبه علمی» از شرایط ثبت نام در این دوره ها می باشد.

 

این گزارش می افزاید، نام نویسی در این دوره به صورت اینترنتی است و مهلت ثبت نام 16 تا 28 شهریورماه 92 و زمان مصاحبه علمی 30 و 31 شهریورماه ی باشد و همچنین نتایج مصاحبه دوم مهرماه اعلام می شود.

 

محل برگزاری دوره های برادران، چهارراه خسروی،خیابان شهید رجایی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی(طبقه اول) است و برای خواهران خیابان شهیداندرزگو(خسروی نو) کوچه آیت الله خامنه ای، طبقه فوقانی صندوق قرض الحسنه حوزه می باشد.

 

گفتنی است، علاقه مندان برادر جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره تلفن 2233802 و خواهران با تلفن 2236336 تماس بگیرند.

 

برگزاری کارگاه آموزشی زندگی دیجیتال ویژه خواهران

کارگاه های آموزشی «زندگی دیجیتال» ویژه خواهرانی که دارای مدرک تحصیلی «سطوح 1 و2 حوزه علمیه» و یا «محصلان دوم دوره متوسطه» می باشند، برگزار خواهد شد.

 

بنابراین گزارش، این کارگاه با همکاری اداره برنامه ریزی و فناوری آموزشی و مرکز آموزشی طوبی خواهران برگزار می شود.

 

این کارگاه ها برای خواهران دارای مدرک تحصیلی دوره متوسطه از ساعت 9تا 11 صبح، روز چهار شنبه 27 شهریورماه و برای خواهران دارای مدرک تحصیلی حوزه، از ساعت 8 تا 12 روز پنجشنبه 28 شهریورماه شروع خواهد شد.

 

خاطرنشان می شود، متقاضیان جهت نام نویسی می بایست به صورت اینترنتی از طریق شبکه معالم(maalem.ir) ثبت نام نمایند.

 

شایان ذکر است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 2236339 تماس بگیرند.

 

درس نهایه الحکمه در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تدریس می شود

درس «نهایه الحکمه» توسط حجت الاسلام سید علی طالقانی، عضو هیئت علمی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از 31 شهریور ماه سال جاری ویژه طلاب حوزه علمیه خراسان تدریس خواهد شد.

بنابراین گزارش طلاب می بایست، با حضور در مرکز آموزشی آخوند خراسانی برای حضور در این کلاس نام نویسی کنند.

 

یادآور می شود، این کلاس هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:30 لغایت 11:30 صبح در طبقه اول دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

 

گفتنی است، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2230016 - 0511 تماس بگیرند.

 

آغاز نام نویسی در دوره های آموزشی «عربی و انگلیسی» ویژه حـوزویـان و وابستـگان دانشگاهیان و فرهنگیان

دوره های آموزشی پایه «عربی و انگلیسی» ویژه حوزویان و وابستگان، فرهنگیان و مراکز دانشگاهی و فرهنگی(برادران و خواهران) ویژه فصل پاییز در سال 92 از سوی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، یک قطعه عکس جدید، تصویر صفحه اول شناسنامه یا کارت ملی (حداقل سن 16سال)، معرفی‌نامه لازم برای برخورداری از تخفیف، قبض واریز هزینه آموزشی(بعد از قبولی در امتحان تعیین سطح) از جمله مدارک لازم جهت نام نویسی است.

 

علاقه مندان می توانند برای نام نویسی حضوری از تاریخ نهم تا بیست و ششم شهریور ماه سال جاری به چهارراه خسروی دفتر تبلیغات اسلامی، طبقه اول (ویژه برادران) و خیابان شهید اندرزگو، اندرزگوی12(کوچه آیت الله خامنه‌ای) طبقه فوقانی صندوق قرض‌الحسنه حوزه (ویژه خواهران) از ساعت 8 الی 13) مراجعه نمایند. همچنین نام نویسی اینترنتی این دوره های آموزشی از طریق شبکه معالم به آدرس maalem.ir امکان پذیر است.

 

این گزارش یادآور می شود، «برنامه درسی پیشرو و متون آموزشی روزآمد»، «محیط آموزشی مناسب و مجهز به امکانات چندرسانه‌ای»، «پشتیبانی علمی با مجلات و مواد کمک ‌آموزشی»، «بهره‌گیری از اساتید توانمند حوزوی» و «تخفیف ویژه» از مهم ترین امتیازات این دوره‌ها است.

 

این گزارش می افزاید، آزمون تعیین سطح این دوره ها ساعت 9:30 صبح پنج‌شنبه 28 شهریور ماه سال جاری به صورت همزمان در واحد برادران و خواهران برگزار می شود و زمان اعلام نتایج و ثبت نام قطعی شنبه 31 شهریورماه است.

 

همچنین زمان شروع دوره‌های پایه عربی معاصر و زبان انگلیسی دوم مهرماه بوده و تا21 آذرماه ادامه خواهد یافت.

 

گفتنی است، وجه ثبت نام پس از واریز، به هیچ وجه مسترد نمی‌شود و در صورت تکمیل نشدن حد نصاب کلاس (حداقل12نفر)، تعهدی در قبال تشکیل کلاس نخواهد بود و هزینه واریزی عودت داده خواهد شد.

 

برادران و خواهران جهت اطلاع بیشتر می توانند به ترتیب با شمار های 2233802 و 2236336 تماس بگیرند./930/د101/ب

ارسال نظرات