۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۸۴۲۸۵
حجت‌الاسلام شجونی:

خانم راستگو مردانه حرف زد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با انتقاد از برخورد دور از عقل و منطق اصلاح طلبان تندرو با خانم راستگو که به نامزد مورد نظر آنها برای شهرداری تهران رای نداده بود، گفت: خانم راستگو مردانه حرف زد و سخن او این بود که مردم قالیباف را می خواهند اما اصلاحات این مساله را برنتافت.
شجوني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران در مراسم بزرگداشت آیت‌الله طاهری خرم آبادی که عصر امروز یک‌شنبه بیست و چهارم شهریورماه در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره اتهام زنی و اقدامات اصلاح طلبان علیه خانم راستگو عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران، گفت: خانم الهه راستگو مردانه حرف زد و حرفش این بود که مردم قالیباف را می‌خواهند اما اصلاحات این را برنتافت.

وی افزود: اصلاح طلبان بی‌لیاقت هستند و حتی نمی‌توان به آنها قسمتی از نظام را سپرد.

حجت‌الاسلام شجونی در ادامه با اشاره به این‌که آیت‌الله طاهری خرم آبادی بطور عمیق به ولایت فقیه اعتقاد داشت، افزود: تمام مردم خرم آباد به ایشان ایمان داشتند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران، آیت‌الله طاهری خرم آبادی را شخصت عظیم و نفیس دانست و با بیان این‌که ایشان سخنان فاخری داشت، گفت: آیت‌الله طاهری خرم آبادی علیه رژیم طاغوت جهاد داشت و از زندان و تبعید نمی‌ترسید.

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران ابراز داشت: مقام معظم رهبری به هر کسی آیت‌الله نمی‌گویند اما ایشان را به‌عنوان آیت‌الله معرفی کردند./956/پ202/ج

ارسال نظرات