۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۱۸۴۳۰۵
با حضور مراجع تقلید؛

مدرسه علمیه آیت‌الله خوانساری در قم افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه حضرت آیت‌الله خوانساری با حضور حضرات آیات صافی گلپایگانی و شبیری زنجانی و شماری از مسؤولان و شخصیت های برجسته حوزوی افتتاح شد.
افتتاح مدرسه علميه آيت الله سيد محمد باقر خوانساري افتتاح مدرسه علميه آيت الله سيد محمد باقر خوانساري افتتاح مدرسه علميه آيت الله سيد محمد باقر خوانساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه حضرت آیت‌الله خوانساری یک شنبه شب با حضور حضرات آیات صافی گلپایگانی و شبیری زنجانی افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم آیات سید محمدباقر خوانساری،‌ حسینی بوشهری، مقتدایی، خاتمی، کعبی، حجج اسلام والمسلمین هادوی تهرانی، علوی بروجردی، غروی، شهرستانی، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی و جمعی از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه نیز حضور داشتند.
آیت‌الله سید محمدباقر خوانساری تولیت مدرسه علمیه حضرت آیت‌الله خوانساری در این مراسم در سخنانی کوتاه، گفت:امیدوارم این مدرسه مورد توجه امام زمان(عج)قرار گیرد و علمای بزرگ شیعه در اینجا تربیت شده و خیر و برکت این مدرسه به دنیای اسلام برسد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم خوانساری قائم مقام تولیت مدرسه علمیه حضرت آیت الله خوانساری به ارائه گزارشی از ساخت و امکانات قابل توجه این مدرسه پرداخت.
آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه از دیگر سخنرانان این مراسم بود، وی با بیان این که امکانات مناسب به پیشرفت علمی طلاب کمک می ‌کند، گفت:با امکانات مناسب نتیجه دهی طلاب بیشتر می شود و بجای این که فکر و ذهن آنها به مسائل جنبی بپردازد مشغول درس و بحث می ‌شود.
حجت‌الاسلام صالحی خوانساری خطیب برجسته حوزه علمیه نیز در این مراسم طی سخنانی، گفت:‌ بهترین عمل عالم دینی این است که برای مساکین دین پناهی درست کند.
گفتنی است، سیزده نفر از طلاب مدرسه علمیه حضرت آیت‌الله خوانساری به دست آیت‌الله سید محمدباقر خوانساری تولیت مدرسه معمم شدند.
مدرسه علمیه حضرت آیت الله خوانساری در بلوار جمهوری شهر مقدس قم، جنب مؤسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی(ره) واقع شده است./927/پ202/ج
ارسال نظرات