۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۸۴۳۳۵

برگزاری جشن میلاد امام رضا در حوزه علمیه خواهران ماکو

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) خواهران ماکو گفت: به مناسبت میلاد امام رضا (ع) فردا در این مدرسه علوم دینی مراسمی با حضور طلاب ترم های قبل و طلبه های جدید برگزار می شود.
حرم امام رضا

زهرا نویدی، مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهراء خواهران ماکو، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور طلاب حوزه فاطمه الزهراء، اظهارکرد: این جشن با اجرای سرود و مولود خوانی همراه خواهد بود.

 

 وی افزود: سخنران مراسم جشن امام رضا (ع) حجت الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه و مسؤول حوزه های علمیه ماکو است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران ماکو در ادامه با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید تصریح کرد: در حوزه علمیه خواهران فاطمة الزهرا ماکو چهل و دو طلبه در حال فراگیری احکام و علوم دینی هستند که 25 نفر آن ها امسال پذیرش شده اند.

 

وی از برگزاری سه کلاس با حضور پنج استاد خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید سه استاد جذب این مدرسه علمیه شده است.

 

نویدی، برنامه های تربیتی، اخلاقی، فرهنگی و آموزشی را مکمل هم دانست و اظهار کرد: مدرسه علمیه خواهران ماکو در کنار تعلیم و تربیت به برنامه های پژوهشی و فرهنگی نیز می پردازد.

 

مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهراء ماکو اضافه کرد: برگزاری مراسم در کلیه مناسبت ها و دعوت از سخنرانان در این مراسمات، برگزاری کلاس اخلاق یکبار در هفته با حضور امام جمعه ماکو و کلاس های پرسش و پاسخ از محور برنامه ها و فعالیت های این حوزه در طول سال تحصیلی خواهد بود.

 

نویدی، به نبود استاد سرا برای اساتید این مدرسه علمیه اشاره و گفت: با وجود این که تمامی اساتید حوزه علمیه خواهران ماکو از حوالی شهر هستند و استاد بومی نداریم، متأسفانه هیچ گونه اقدامی برای احداث استاد سرا برای این مدرسه علمیه انجام نشده است./936/ت303/ب

ارسال نظرات