۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۸۴۴۴۹
با حضور معاون تبلیغ حوزه؛

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه اباصالح المهدی سفیران هدایت ساری برگزار شد.
مراسم عمامه گذاري طلاب حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مراسم عمامه گذاری 18 نفر از طلاب حوزه علمیه اباصالح المهدی سفیران هدایت ساری ظهر امروز با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه، حجت الاسلام طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران و جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه در حوزه علمیه سفیران ساری برگزار شد.

 

حجت الاسلام علی اصغر علیزاده، معاون تهذیب حوزه علمیه سفیران هدایت ساری در این مراسم گفت: طلابی که امروز ملبس به روحانیت می شوند 130 واحد درسی حوزه را گذرانده اند و مجوز تبلیغ پیدا کرده اند.

 

وی با بیان این که طلابی که این تعداد واحد درسی را گذرانده اند از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه حکم تبلیغ دریافت می کنند، افزود: کسانی که این حکم را داشته باشند می تواند فعالیت های تبلیغی خود را آغاز کنند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه سفیران هدایت ساری خاطرنشان کرد: طلاب پس از دریافت حکم تبلیغ از سوی مرکز مدیریت و تلبس پنج سال ملزم به تبلیغ هستند و در این پنج سال سطح دو تبلیغی دریافت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام علیزاده همچنین از تحصیل 60 طلبه در مدرسه علمیه اباصالح المهدی ساری خبر داد و گفت: این طلاب از شهرهای مختلف کشور هستند که در این مدرسه به آموختن علوم حوزوی مشغول هستند./950/پ202/ب

ارسال نظرات