۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۸۴۴۸۵
استاندار لرستان:

هفته دفاع مقدس صیانت از اتحاد، ایمان و اعتقاد است

خبرگزاری رسا ـ استاندار لرستان گفت: هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن و صیانت از ارزش‌های نابی همچون اتحاد، برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی، وطن دوستی، راز و نیازهای خاضعانه در دل سنگرها، اطاعت صادقانه از امام و رهبر خویش و با این سرمایه به مملکت خدمت کردن است.
حبيب الله دهمرده ، استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حبیب‌الله دهمرده، استاندار لرستان، ظهر امروز در جلسه هیأت امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سالن جلسات استانداری لرستان گفت: اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های شهدا و رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس هستی و جان خود را فدا کردند.

وی در ادامه افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با همه وجود و دست خالی از آب و خاک خود دفاع کرد و یک وجب از خاک کشور خود را به دشمن نداد.

استاندار لرستان بیان داشت: هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن و صیانت از ارزش‌های نابی همچون اتحاد، برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی، وطن دوستی، راز و نیازهای خاضعانه در دل سنگرها، اطاعت صادقانه از امام و رهبر خویش و با این سرمایه به مملکت خدمت کردن است.

دهمرده با تأکید بر این که برنامه‌های دفاع مقدس در لرستان باید باشکوه برگزار شوند، ابراز داشت:  امنیت، آرامش و آسایش امروز کشور مرهون جان فشانی‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران است.

استاندار لرستان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس متعلق به آحاد ملت ایران است نه عده یا گروه خاصی، اما متولی اصلی برگزاری برنامه های این هفته و هفته بسیج بر عهده نیروهای مخلص بسیج است.

دهمرده در پایان خواستار مشارکت و تلاش همه دستگاه ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم هفته دفاع مقدس شد و در ادامه مسائلی همچون تشکیل بانک اطلاعاتی و کمیته‌های تخصصی، چگونگی ایجاد ردیف ملی، فازبندی پروژه، استفاده از ظرفیت‌های استان را مطرح و مصوب کرد.

گفتنی است، پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از تابستان سال 90 فعالیت عمرانی آن در محل تپه شهدای گمنام خرم‌آباد آغاز شده است./9451/پ203/غ

ارسال نظرات