۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۸۴۴۹۹
نماینده مردم قم در مجلس:

تحت هر شرایطی از مقاومت در برابر اسرائیل حمایت می کنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که ملت سوریه حامی دولت خود است، گفت:‌ آمریکا به دنبال راه‌حلی برای فرار از جنگ با سوریه است.
احمد امير آبادي فراهاني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
 مهدی امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که آمریکا به سوریه حمله نخواهد کرد، گفت: آمریکا به دنبال راه‌حلی برای فرار است چون می داند در صورت حمله نخستین خطر برای دوستان خودش در منطقه به وجود می آید.
وی با تأکید بر این که سوریه کشور دست بسته‌ای نیست و توان دفاع از خود را دارد، اظهار کرد: ملت سوریه پشتیبان دولت خود هستند.
امیر آبادی با بیان این که نباید سوریه را با لیبی و عراق زمان صدام مقایسه کنیم، خاطرنشان کرد: ملت‌های لیبی و عراق از دولت‌های وقت راضی نبودند و از آنها دفاع نکردند اما ملت سوریه از دولت خو دفاع می کند و بیش از 90 درصد از تروریست‌های حاضر در سوریه از ملت‌های دیگر هستند که با پول و وعده آمده‌اند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حمله آمریکا به سوریه یک کار احمقانه و دیوانگی است و قطعا محبوبیت ناچیزی که اوباما در برخی از کشورها دارد با این اقدام از بین می‌رود.
وی با اشاره به راهکاری روسیه و استقبال غربی ها از آنها، گفت: این امر نشان دهنده این است که غربی‌ها به دنبال راه فرار هستند.
امیر آبادی با بیان این که مجلس از مواضع سوریه و مقاومت دفاع می‌کند، گفت: چندی پیش هیأت پارلمانی مجلس در سوریه حضور پیدا کرد و صحبت‌هایی را با رییس جمهور سوریه داشت؛ موضع مجلس در قبال سوریه با دولت و حاکمیت هماهنگ است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: زیاده‌خواهی های آمریکا قطعا به خاطر امنیت اسراییل غاصب است و ما قطعا از مقاومت در برابر اسراییل حمایت خواهیم کرد./927/ت302/ج
ارسال نظرات