۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۸۴۵۶۹
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی:

دست و پا زدن آمریکا برای نجات اسرائیل بی‌ثمر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به تحرکات نظامی آمریکا در منطقه خاورمیانه به بهانه حمایت از حقوق بشر گفت: آمریکا و ایادی استکبار جهانی باید بدانند که جنگ در سوریه برای انها به منزله باتلاق سیاسی است و نتیجه ای جر شکست و افول قدرتشان را در پی نخواهد داشت.
حجت الاسلام قهرماني

حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: آمریکا با اجیرکردن گروه های تندروی وهابی و بهایی در منطقه به دنبال برافروختن اتش جنگهای فرقه ای و مذهبی است تا از طریق اهداف و منافع سیاسی خود و اسرائیلرا در منطقه حفظ کند.


وی با بیان این که وهابیت دست پرورده استکبار جهانی است، به تحرکات اخیر آمریکا در منطقه خاورمیانه و سوریه اشاره داشت و افزود: آمریکا تمام تلاش خود را معطوف بر این داشه تا از فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل جلوگیری کند و یا حداقل آن را به تأخیر بیاندازد.


این مسؤول ادامه داد: آمریکا و ایادی استکبار جهانی باید بدانند که جنگ در سوریه برای آنها به منزله باتلاق سیاسی است و نتیجه ای جر شکست و افول قدرتشان را در پی نخواهد داشت.


حجت الاسلام قهرمانی تأمین امنیت همه جانبه اسرائی
ل غاصب را تنها هدف آمریکا در تجاوز نظامی به کشور سوریه دانست.


این مسؤول افزود: طرح مسائلی چون حقوق بشر و امثال آنها تنها دروغ های سیاسی برای مشروع جلوه دادن جنگ افروزی های آمریکا علیه کشورهای اسلامی در بین افکار عمومی جهان است.


حجت الاسلام قهرمانی با بیان این که کشور سوریه امروز با تمام نیرو و قوا در برابر استکبار جهانی از تمامیت ارضی و حریت خود دفاع می کند، اضافه کرد: سوریه در شرایط کنونی محور اصلی مقاومت در جهان اسلام است و ابرقدرت‌های غرب بدون شک منافع خود را در این منطقه ازدست رفته می دانند.


مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با بیان این که تنها راه مقابله با زیاده خواهی های استعمار جهانی اتحاد و همبستگی جهان اسلام است، اظهار داشت: دست و پا زدن‌های آمریکا برای حفظ اسرائیل غاصب در منطقه کاری عبث و بیهوده است و تاریخ بشریت به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و برقراری صلح و امنیت جهانی خواهد بود./936/ت302/س

ارسال نظرات