۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۸۴۵۷۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

فعالیت خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار دینی قابل تحسین است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: فعالیت خبرگزاری رسا در انعکاس و پوشش اخبار حوزه دین، فرهنگ و اندیشه درتوسعه فرهنگ دینی در جامعه قابل تقدیر و تحسین است.
حجت الاسلام کريمي، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي

حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: خبرگزاری رسا با ایجاد فضاهای تعاملی مناسب در استان با مراکز حوزوی و دینی توانسته نقش مثبتی در توسعه فعالیت های دینی و همچنین ارتقای شاخص های فرهنگ اسلامی ایفا کند و از این حیث فعالیت این خبرگزاری قابل تقدیر است.


وی تعهد و تخصص را از ابزارهای لازم برای اجرای رسالت خطیر تنویر افکار عمومی در قالب انتشار اخبار و مطالب حوزه دین و اندیشه دانست.


وی ادامه داد: معتقدم فعالیت خبرگزاری رسا و تولید خبر در حوزه دین، فرهنگ و اندیشه با رویکرد حوزه های علمیه در حقیقت پرداختن به رسالت اجتماعی و دینی است.


حجت الاسلام کریمی همچنین فعالیت خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی در پوشش خبرهای حوزوی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد این خبرگزاری بتواند با تولید اخبار محتوایی و کیفی شتاب بیشتری به توسعه زیرساختی و کیفی حوزه های علمیه استان دهد.


این مسؤول همچنین معتقد است که خبرگزاری رسا با ایجاد فضای مناسب و محیط های باز برای تبادل اندیشه و تجربیات می تواند رابط مناسبی بین حوزه و دانشگاه های استان باشد تا از ظرفیت دینی حوزه های علمیه بتوان در در جهت ارتقای فرهنگ دینی در مراکز اموزش عالی نیز بهره گرفت.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در پایان با بیان این که لازمه توفیق هر حرکت فرهنگی، حمایت و همدلی مسؤولان و متولیان امر است، اظهار داشت: همه باید کمک کنیم تا فعالان رسانه ای در حوزه دین و اندیشه از جمله خبرگزاری رسا فضای مناسبی برای توسعه و رشد کیفی و محتوایی فعالیت خود داشته باشند./936/ت302/ب
 

ارسال نظرات