۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۸۴۹۷۵
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

ارزش‌های دفاع مقدس در سبک زندگی افراد جریان یابد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌ فقیه در لرستان با بیان این که هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملت ایران است، ابراز داشت: ارزش‌های دفاع مقدس باید در سبک زندگی ایرانی نقش‌آفرینی کند.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح استان لرستان در بلوار بسیج خرم‌آباد برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: این روز یادآور خاطره ایمان، اخلاص و صداقت،  مظلومیت و استقامت رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و سبب شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که دشمن با روش‌های گوناگون درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امروز ما از نیروهای انقلاب در قالب بسیج قهرمان برخوردار هستیم، بسیجیان به عنوان لشکر مخلص خداوند آماده مقابله با این توطئه‌ها هستند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که  ارزش‌های دینی و الهی می‌تواند یک جامعه را زنده  نگه دارد، تأکید کرد: ارزش‌های دفاع مقدس  باید در سبک زندگی ایرانی  نقش‌آفرینی کند.

وی با بیان این که  ملت ایران با تکیه بر قدرت لایزال الهی و تکیه بر مردم توانست در هشت سال نبرد موفق شود،  بیان داشت: اینکه دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس باید برای نسل جوان بازگو و منتقل شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین میرعمادی  گفت: مهم‌ترین وظیفه ما این است که همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: دفاع مقدس را میتوان نقطه عطف پیوند رهبر و مردم خواند زیرا مردم در این دوران نه تنها ذره ای از مواضع خود در برابر اصول و اعتقاداتشان عقب نشینی نکردند، بلکه مهر تأیید محکمی نیز بر آن زدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که جنگ ایران و عراق ، جنگ بین مکتب اسلام در برابر مکتب مادی غرب بوده است، خاطرنشان کرد:  این جنگ‌ها تا زمانی که شیطان پرستان هستند، ادامه دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان تصریح کرد: با لطف الهی، تدابیر بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضور مردم و رشادت نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به شکست مفتضحانه صدام منجر شد./9451/پ202/س

ارسال نظرات