۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۸۵۰۱۰
امام جمعه بناب:

عاقبت متجاوزان چیزی جز خفت و خواری نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری‌بنابی گفت: تاریخ با نگاهی به جنگ تحمیلی گواهی می دهد که عاقبت متجاوزان چیزی جز اعدام با خفت و خواری آن هم به دست حامیان غربی نخواهد بود.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی، امام جمعه بناب امروز در نشست اخلاقی و معرفتی طلاب مدارس علمیه این شهر با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر فرهنگ حاکم بر جامعه همان فرهنگ دوران دفاع مقدس باشد، دیگر خبری از احتکار، گران‌فروشی، غفلت از حال همسایه، بی‌توجهی به دین و معضلات اخلاقی و اجتماعی نخواهد بود.


وی با بیان این‌که سیل عظیم نیروهای مردمی و بسیج در دفاع از کیان نظام اسلامی با رهبری داهیانه امام راحل بساط اشغالگران و متجاوزان به خاک میهن را جمع کرد، خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی به آن جهت مقدس است که ملت با دستانی خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرد.


امام جمعه بناب ادامه داد: تاریخ با نگاهی به جنگ تحمیلی گواهی می دهد که عاقبت متجاوزان چیزی جز اعدام با خفت و خواری آن هم به دست حامیان غربی نخواهد بود، امروز ملت ایران در اوج عزت و اقتدار هستند و قدرت‌های شرقی و غربی برای گفتگو و مذاکره با نظام اسلامی ایران از یکدیگر سبقت می گیرند.


حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به این‌که رمز موفقیت ملت ایران در وحدت، بصیرت و ولایت‌مداری خلاصه می شود، تصریح کرد: در شرایطی که انقلاب اسلامی به تازگی پیروز شده بود، تمام شیاطین روی زمین علیه جمهوری اسلامی منسجم شدند تا شاید این انقلاب را سرنگون کنند، اما امام راحل با ابتکار عمل و بسیج نیروهای مردمی مقابل همه دنیای کفر ایستاد.


وی با تأکید بر این‌که هیچ بن‌بستی برای نظام اسلامی ایران وجود ندارد، تصریح کرد: بن‌بست‌ها تنها به واسطه سوء مدیریت‌هاست، اگر مدیریت بر اساس ارزش ها و مفاهیم اسلامی باشد، هیچ مشکلی نیست که حل نشود، چنانکه در دوران دفاع مقدس با توکل به خدا و ایمان به مدد الهی توانستیم این مسأله را اثبات کنیم.


امام جمعه بناب افزود: حقیقت امر آنست که در آن مقطع تاریخی هر کشوری غیر از ایران در برابر این هجمه‌های عظیم نظامی، سیاسی و اقتصادی قرار داشت، طولی نمی‌کشید که از بین می‌رفت. اما شهادت‌طلبی جوانان و حمایت‌های بی‌دریغ و همه جانبه ملت و همچنین رهبری داهیانه امام راحل موجب ثبات پایه‌های این انقلاب مردمی شد.


حجت الاسلام باقری بنابی در پایان با اشاره به این‌که صلح و ثبات حاکم در کشور و منطقه مرهون عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی است، اظهار داشت: اگر تدابیر داهیانه رهبری نظام نبود، امروز نه از لبنان و نه از غزه و سوریه آثاری مانده بود، مسلم است که دفاع مقدس هنوز تمام نشده است، تنها روش‌ها تغییر کرده که باید همگان به فکر مصالح نظام باشند./935/پ202/ب

ارسال نظرات