۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۸۵۰۳۲
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

دفاع مقدس وجدان های نهفته را بیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که دفاع مقدس وجدان های نهفته را بیدار کرد، افزود: جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را در برابر فتنه ها و بحران های پس از آن بیمه کرد.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر بعد از ظهر مروز در دیدار اعضای ستاد هفته دفاع مقدس به ایثارگری و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور جهاد در راه جدا و دفاع از ارزش های و آرمان های اصیل اسلامی است.

 

وی با بیان این که دفاع مقدس وجدان های نهفته را بیدار کرد، افزود: جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را در برابر فتنه ها و بحران های پس از آن بیمه کرد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که استکبار جهانی با همه توان و امکانات از رژیم صدام علیه ایران اسلامی حمایت کرد، ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی مقابله با همه دنیا و کشورهای مستکبر عالم بود.

 

حجت الاسلام مشایخ، تکیه بر انوار الهی و توسل به قرآن کریم را رمز پیروزی فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و بیان داشت: رمز ماندگاری و عزت ملت ایران در گرو خون های پاک شهدا است که باید حفظ و حراست شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان پس از شکست های متعدد در عرصه سخت افزاری و جنگ نظامی امروز به تهاجم نرم علیه ملت ایران روی آوردند، تصریح کرد: به حتم هجمه های فرهنگی می تواند بسیار خطرناک تر باشد، چون دشمن در هجمه فرهنگی اعتقادات دینی ما را هدف قرار داده است.

 

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که دشمن شکاف میان مردم و مسؤولان را دنبال می کند، افزود: همگان باید هوشیار باشند تا فریب این توطئه دشمنان را نخورند و از هر گونه اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی به شدت پرهیز کنند.

 

امام جمعه نوشهر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و روحیه مقاومت در جامعه را رمز تقابل با هجمه های فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: باید تلاش شود تا از همه ظرفیت های موجود در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره گرفت.

 

عضو شورای استانی حوزه مازندران با بیان این که هجمه های فرهنگی هر روز با رنگ و بوی خاصی در جامعه ما پدیدار می شود، افزود: متولیان دینی و فرهنگی جامعه باید با آگاه بخشی و روشنگری نسل جوان ما را از این تهاجم ها مصون نگه دارند.

 

حجت الاسلام مشایخ، بدعت افکنی و خرافه پردازی در جامعه را از جمله توطئه های هدفمند دشمنان علیه ارزش های دینی برشمرد و تصریح کرد: باید مفاهیم دینی به شیوه ای صحیح و اثرگذار در جامعه ترویج شود تا شاهد خنثی شدن توطئه های دشمنان باشیم.

 

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی مقاومت و پرچم دار استکبار ستیزی در عرصه جهانی می درخشد، خاطرنشان کرد: همه تلاش دشمنان خدشه دار کردن جبهه مقاومت در منطقه به محوریت نظام اسلامی است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تلاش دشمن برای تضعیف مبانی دینی در ایران اسلامی با شکست مواجه شده است، افزود: در سایه رهنمودهای بزرگان دینی به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی در دنیا گسترش یافته است.

 

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که نظام سلطه به شدت از جهانی شدن اسلام ناب در جهان هراسان است، ادامه داد: همه توان مستکبران عالم در جهت اسلام هراسی و تضعیف جایگاه اسلام ناب در دنیا خلاصه شده است.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که بیش از هر زمان دیگری شاهد موج اسلام خواهی در جهان هستیم، افزود: در سایه تلاش های ملت بزرگ ایران در دفاع از آرمان های دینی، مفاهیم تعالی بخش اسلام ناب همچون ستاره ای در دنیا می درخشد./950/پ202/ب

ارسال نظرات