۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۸۵۱۰۹
ششم مهرماه؛

درس خارج آیت الله موسوی جزایری آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ درس خارج فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری ششم مهرماه در محل بیت امام جمعه اهواز، ساختمان قدیم برگزاری جلسات درس خارج برگزار می شود.
درس خارج فقه و اصول آيت الله موسوي جزايري

حجت الاسلام علیرضا مالکی، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه اظهار داشت: درس خارج فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان از ششم مهر ماه سال جاری آغاز می شود.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اهواز اظهار داشت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی 93-92 بیش از 200 نفر از طلاب در درس خارج فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری شرکت کنند.

وی از مشاوره های علمی دروس فقه و اصول این مدرسه خبر داد و گفت: مشاوره های علمی با حضور استادان حوزه علمیه اهواز در مدرسه امام خمینی(ره) برگزار می شود و در آن طلاب به صورت گروهی به کمک استادان مشاوره با محوریت تدریس دروس خارج ارائه شده به تحقیق و پژوهش می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اهواز با بیان این که در سال تحصیلی جدید تدریس بحث خلل در نماز انجام می شود، خاطر نشان کرد: درس خارج آیت‌الله موسوی جزایری از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 10:30 آغاز می شود.

حجت الاسلام مالکی با بیان این که دروس خارج آیت الله موسوی جزایری در محل بیت امام جمعه اهواز، ساختمان قدیم برگزاری جلسات برگزار می شود، اظهار داشت: احتمال دارد محل برگزاری جلسات درس خارج آیت الله موسوی جزایری در میانه سال به ساختمان تازه تأسیس مدرسه علمیه بقیه الله(عج) انتقال یابد.

گفتنی است، دروس خارج فقه و اصول نماینده ولی فقیه در خوزستان، به صورت زنده از آدرس www.eshia.ir پخش می شود./9464/ت302/غ

ارسال نظرات