۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۸۵۲۰۰
از سوی استاد حوزه علمیه اهواز صورت گرفت؛

تبیین نقش زنان در مبارزه با انحرافات

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز نقش بانوان در مبارزه با انحراف های جامعه به ویژه تفکرات سلفی گری را اساسی خواند و بر ایجاد نهضت مبارزه با وهابیت تأکید کرد.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدير حوزه علميه امام خميني (ره) اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرامپور، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، صبح امروز، در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس سطح دو و سه حوزه های علمیه خواهران اهواز به تلاش دشمنان در ضربه زدن به اعتقادات جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه دشمنان اسلام همه همت خود را در بازداری جوانان ما از دین به کار بسته اند، از این رو پاسداری از دین در این دوران حساس از مهم ترین واجب ها است.

وی ادامه داد: حفظ دین بدون شناخت دین، امکان پذیر نیست، بدون سلاح علم نمی توان وارد عرصه پاسداری از دین و ترویج معارف اهل بیت(ع) شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به خطر وهابیت به عنوان یکی از تهدیدهای بزرگ امروز امت اسلام اشاره و بیان کرد: آنان با تبلیغ سینه به سینه، افراد را آموزش داده و آنان را برای شبهه افکنی میان جامعه به اجتماع گسیل می دهند.

وی تأکید کرد: این مایه تأسف است که وهابیت فرزندان شیعه را هدف توطئه های خود قرار می دهد و درصدد است آنان را به جان ملت بیاندازد و ما سکوت اختیار کنیم.

حجت الاسلام بهرامپور ادامه داد: دشمنان که از شگردهای مختلف نتوانستند خوزستان را از ایران اسلامی جدا سازند، این بار می خواهند با ترویج وهابی گری، جوانان ما را مقابل ما قرار دهد، از این رو شایسته است همه طلاب به ویژه خواهران طلبه با درک حساسیت دوران کنونی، وارد عرصه دفاع از دین شوند.

وی با انتقاد از عدم تحرک مناسب جامعه طلاب نسبت به اقدام های دشمنان اظهار داشت: با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس که از همه چیز خود گذشتند، جا دارد که ما در حفظ کیان شیعه به پا خیزیم و تبلیغ سینه به سینه را در مقابله با آنان اجرا کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یادآور شد: هر قدر وهابیت در جهان قدرت گرفته و جنایت کند و ما توانایی مقابله با او را داشته باشیم و اقدامی نکنیم مسؤول هستیم، باید با کسب علم و تبلیغ، مانع عملی شدن خواسته های آنان شویم.

وی با بیان این که این مبارزه یک نهضت لازم دارد و لازمه این نهضت داشتن اخلاص در عمل است، ابراز داشت: اگر توانستید گروهی حرکت کنید، اگر میسر نبود باید تک نفری وارد میدان شویم و بدانید که نقش زنان در این مبارزه و نهضت یک نقش اساسی است./945/پ202/غ

ارسال نظرات