۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۸۵۲۰۱
مدیر مرکز جامعه علوم اسلامی قم:

تجاوز آمریکا به سوریه پاسخ کوبنده ای را به دنبال خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز جامعه علوم اسلامی قم با بیان این که عربستان خود را سرمدار جهان اسلام می داند گفت: این کشور با حمایت از اسرائیل و آمریکا بزرگترین خیانت ها را به اسلام و مسلمین کرده است.
وهابيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مسعود عالی، مدیر مرکز جامعه علوم اسلامی قم، صبح امروز در جمع طلاب حوزه علمیه سفیران خراسان جنوبی با بیان این که ضدیت عربستان تنها با تشییع نیست بلکه عربستان با تمامی کشورهای اسلامی دشمن است، گفت: حمایت عربستان از اسرائیل در جنگ 22 روز غزه و در جنگ 33 روزه لبنان درستی این موضوع رانشان می دهد.

 

وی افزود: عربستان به کمک وهابیت قصد دارد ریشه اسلام را در جهان بخشکاند و درحال حاضر برای رسیدن به این هدف با یهودیان صهیونیست هم پیمان شده و به کشورهای اسلامی خیانت می کند.

 

مدیرمرکز جامعه علوم اسلامی قم با بیان این که ایرانیان همواره حامی مظلوم بوده و در طول تاریخ سعی کرده اند با همراهی اهل بیت به گسترش اسلام کمک کنند، گفت: امام باقر(ع) فرموده اند: پرچمی از ایران در حمایت از اهل بیت و اسلام و حضرت امیر المومنین بلند خواهد شد و این پرچم به دست کسی به جز صاحبش امام عصر(عج ) داده نخواهد شد.


حجت الاسلام عالی ادامه داد: بنابرنقل امام صادق (ع) سهم ایرانیان در حلقه یاران امام زمان بیشتر از اعراب بوده و اکثر 313 جوانی که سپاهیان امام زمان(عج) را تشکیل می دهند ایرانی خواهند بود.

 

وی با بیان این که هدف امام خمینی از انقلاب اسلامی ایران، گسترش انقلاب های اسلامی در سطح جهان و گسترش عدالتخواهی در جهان بود، گفت: امروز ایران با اتکا به ایده های امام خمینی به این سه هدف رسیده است.

 

مدیر مرکز جامعه علوم اسلامی قم با بیان این که ایرانیان مهم ترین یاوران امام زمان در آخر الزمان هستند، گفت: تنها راه رسیدن به این هدف حرکت در مسیر ولایت و تحقق رهنمود های امام خامنه ای است.

 

حجت الاسلام عالی با اشاره به این که موفقیت رزمندگان در دروان دفاع مقدس تجلی پیروی آنها از رهبری و حرکت در مسیر ولایت فقیه است، گفت: نبود رهبری ولایی برای حرکت مردم در یک مسیر مشخص انقلاب های اسلامی منطقه را با بحران روبه رو کرده و زمینه را برای حضور غرب در منطقه فراهم کرده است.

 

وی با بیان این که لشکرکشی آمریکا به سوریه به ضرر آمریکا و استکبار جهانی تمام خواهد شد، یادآور شد: در حال حاضر مردم منطقه هوشیار و آگاه هستند و هرگونه حرکت آمریکا و هم پیمانانش در منطقه با پاسخ دندان شکن ملت های اسلامی روبه رو خواهد شد./968/پ202/ب

ارسال نظرات