۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۱۸۵۳۱۰
آیت الله طبرسی:

طرح انزوای جمهوری اسلامی از سوی غرب به بن بست رسیده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که طرح انزوای جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب به بن بست رسیده و شکست خورده است، تصریح کرد: علیرغم تحریم ها و تلاش های یک جانبه آمریکا و هم پیمانانش برای جلوگیری از محبوبیت ایران اسلامی در عرصه جهانی امروز شاهد الگو شدن گفتمان انقلاب و امام راحل در عرصه جهانی هستیم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران سه شنبه شب درششمین یادواره 29تن از لاله های گلگون کفن دهستان استخرپشت از توابع هزارجریب نکا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این روز ها را یادآور هشت سال فداکاری و ایثار فرزندان انقلاب در دفاع از آرمان های انقلاب، نظام و امام راحل دانست و گفت: عزتمندی و استقلال امروز نظام مدیون خون های پاک شهدا است که باید قدر دانسته شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شهدا از جان خود گذشتند تا ما بمانیم، افزود: عزت و آبروی ما مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود گفت: ثمره دفاع، شهادت است و در دفاع از مملکت باید شهادت باشد تا دفاع معنا یابد و عزت‌مند و آرامش‌بخش شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به ولایت‌مداری رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نیروهای مخلص و ولایت‌مدار کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی با دفاع از خاک کشور سرنوشت انقلاب را رقم و پایه‌های نظام را مستحکم کردند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که سربازان جبهه اسلام در دوران جنگ تحمیلی با همه وجود در برابر سپاه کفر ایستادند و از آرمان های امام و انقلاب پاسداری کردند، ادامه داد: قدرشناسی از ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی رسالت بزرگی است که امروز بر گردن همه ما قرار دارد.

 

آیت الله طبرسی توانمند سازی و قطع وابستگی به شرق و غرب را مهم ترین محصول و دستاورد دفاع مقدس برشمرد و گفت: ملت بزرگ ایران با پیروزی در برابر مستکبران عالم استقلال حقیقی را برای خود به ارمغان آوردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر و اثرگذار در منطقه وسطح بین المللی است، خاطرنشان کرد: نقش اثرگذار ایران اسلامی در معادلات منطقه ای برای همه دنیا به اثبات رسیده است.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که بدون نظر ایران اسلامی هیچ معادله ای در منطقه خاورمیانه وجاهت قانونی برای اجرا نخواهد داشت، تصریح کرد: اثرگذاری نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه همواره مورد اذعان مقامات غربی بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ملت ایران را الگوی استکبار ستیزی در دنیا معرفی کرد و با بیان این که گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران در دنیا نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا با تأسی از ملت بزرگ ایران در برابر قدرت های استکباری و استعماری جهان با اقتداره ایستاده اند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکا از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بسیار هراسان است، گفت: همه توان آنها در جهت  کاهش محبوبیت ایران اسلامی در عرصه جهانی به کار گرفته شده است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که طرح انزوای جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب به بن بست رسیده و شکست خورده است، تصریح کرد: علیرغم تحریم ها و تلاش های یک جانبه آمریکا و هم پیمانانش برای جلوگیری از محبوبیت ایران اسلامی در عرصه جهانی امروز شاهد الگو شدن گفتمان انقلاب و امام راحل در عرصه جهانی هستیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقتدار و عظمت ایران اسلامی چشم طمع هر بیگانه ای به خاک های کشورمان را کور خواهد کرد، بیان داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داده اند که برای دفاع از کیان نظام اسلامی در برابر همه دنیا خواهد ایستاد.

 

وی با اشاره به خیزش‌های مردم منطقه بیان داشت: مقاومت مردم ایران الگویی برای مردم آزادی‌خواه جهان است، افزود: اگر کشورهای منطقه مقاومت را در قالب فرهنگ مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس پیاده کنند قطعا پیروز میدان خواهند بود.

 

آیت الله طبرسی درپایان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور بیان کرد: باید نسل جوان کشور را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کرده و ایشان را در مسیر دفع این توطئه‌ها و نقشه‌های شوم یار و یاور باشیم که برگزاری چنین یادواره هایی نقش ارزشمندی در این ایفا می‌کند./950/پ202/ج

ارسال نظرات