۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۱۸۵۳۱۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

اقتدار ایران اسلامی غرب را سر در گم کرده است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتدار ایران اسلامی غرب را سر در گم کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن قداره‌بند ما دارد نرمش می کند تا ما را به میز مذاکره بکشاند که به سبب این عظمت باید خداوند منان را شکر کنیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در گردهمایی علما و روحانیان آمل که در مسجد امام رضا(ع) شهرستان برگزار شد با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس زمینه ساز عزت و عظمت ایران اسلامی است که باید دستاوردهای آن به شکل ارزنده ای در جامعه تبیین شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انسان باید مراقب اعمال خود باشد، گفت: انسان باید در تلاش باشد تا با اعمال نیکو و شایسته ره توشه ارزنده ای برای آخرت خود فراهم کند.

 

وی با اشاره به این که ما باید فدای دین و قرآن خود شویم، بیان داشت: مکتبی زیباتر و بهتر از اسلام وجود ندارد که اسلام کامل ترین دین بوده که با آمدن آن دیگر ادیان منسوخ می شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: وقتی امام حسین(ع) برای دفاع از دین جان خود را فدا می کند معلوم می شود که اسلام شریف بوده که هر پایین تر باید فدای بالاتر شود.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که ارزش دین باید برای همگان تفهیم شود، بیان داشت: وظیفه ما این بوده که باید در راستای ترویج ارزش های والای اسلامی گام برداریم.

 

وی با بیان این که اقتدار ایران اسلامی غرب را سر در گم کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن قداره بند ما دارد نرمش می کند تا ما را به میز مذاکره بکشاند که به سبب این عظمت باید خداوند منان را شکر کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که فرهنگ، اقتصاد و دین ما باید سرلوحه ملل عالم شود، گفت: اگر سر نیزه ها را بردارند فطرت های مردم با دین ما هماهنگ است.

 

امام جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که باید در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی اهتمام ویژه ای در جامعه وجود داشته باشد، بیان داشت: فرهنگ اسلامی باید در جان های آحاد جامعه و به خصوص جوانان نهادینه شود تا آنان در مواجهه با فرهنگ غربی دچار تغییر هویت نشوند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که دشمن درصدد است تا با انواع برنامه ها و نقشه های گوناگون فرهنگ منحط خود را در جامعه استوار کنند، خاطرنشان کرد: توجه بیش از پیش به ترویج تعالیم اسلامی می تواند نقش مؤثری در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان داشته باشد./950/پ203/ع

ارسال نظرات