۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۱۸۵۴۱۳
با سنگ اندازی دولت آمریکا؛

رئیس جمهور ونزوئلا به سازمان ملل نمی رود

خبرگزاری رسا ـ نیکولاس مادورو که با سفر رسمی به چین رفته بود به کاراکاس، پایتخت ونزوئلا بر می گردد و در مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت نخواهد کرد.
نيکولاس مادورو رئيس جمهور ونزوئلا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای روسیه در خبری گفت: نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا که با سفر رسمی به چین رفته بود به کاراکاس، پایتخت ونزوئلا بر می گردد و در مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت نخواهد کرد.
به گفته این خبرگزاری؛ قرار بود نیکولاس مادورو از چین به نیویورک برای شرکت در این اجلاس سفر کند. وی همچنین روز دوشنبه از بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل خواستار تضمین نگرش مناسب به هیئت نمایندگان ونزوئلا در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد شده بود.
صدای روسیه به نقل از رسانه های ونزوئلا افزود: رهبر ونزوئلا که شب جمعه به چین سفر کرده بود مجبور شد، پرواز خود را لغو کند زیرا حریم هوایی ایالات متحده آمریکا در پورتوریکو، متعلق به قلمرو ایالات متحده آمریکا، برای هواپیمایش باز نشد.
ظاهرا اختلافات سیاسی بین آمریکا و ونزوئلا، منجر به سنگ اندازی آمریکا زیر چرخ سیاست خارجی ونزوئلا شده است. این شیطنت ها به حدی رسیده است که مقامات ونزوئلا حتی نمی توانند در اجلاس عمومی سازمان ملل شرکت کنند./1421/1409/ح

 

ارسال نظرات