۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۸۵۴۴۶

اجرای سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری در حوزه علمیه خواهران خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران خراسان جنوبی با بیان این که آثار شهید مطهری در بردارنده مغز و عصاره اسلام است گفت: 11 اثر از آثار شهید مطهری در قالب حلقه های صالحین در سال جاری در حوزه علمیه خواهران مورد مطالعه و پژوهش قرار خواهد گرفت.
آثار شهيد مطهري

فاطمه صغری حجی پور، مدیر مدرسه علمیه نرجس خراسان جنوبی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که امسال طرح صالحین با محوریت مطالعه 11 اثر از آثار شهید مطهری در حوزه خواهران اجرا خواهد شد گفت: 150 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران در این طرح شرکت دارند.

 

وی افزود: در این طرح آثار شهید مطهری در سه سطح مطالعاتی دسته بندی شده و سه یک این طرح 11 کتاب شهید مطهری در خصوص زنان، رهبری،حماسه حسینی ، بیست گفتار، رئالیسم و فلسفه، نبوت و دیگر آثار ایشان را شامل می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه نرجس خراسان جنوبی همچنین از اجرای برنامه های مختلف در قالب سبک زندگی اسلامی در حوزه خبر داد، گفت: در تابستان امسال 12 ساعت دوره آموزشی در خصوص آیین همسر گزینی برای طلاب خواهر برگزار شده که در نیمه مهرماه گواهی این دوره های آموزشی برای طلاب خواهر ارسال خواهد شد.

 

حجی پور با بیان این که کسب معرفت مهم ترین وظیفه یک طلبه است، گفت: طلاب نباید تنها به درس خواندن اکتفا کرده بلکه باید نسبت به علومی که می آموزند بصیرت هم کسب کنند.

 

وی یادآورشد: برگزاری جلسات سخنرانی و آذین بندی مدرسه در هفته دفاع مقدس  ازمهم ترین برنامه هایی بود که همزمان با هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه خواهران اجرا شد./916/د103/ع

ارسال نظرات