۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۸۵۵۱۹

تأسیس مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در مسجد سلیمان

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از افتتاح و آغاز به کار مدرسه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا در مسجدسلیمان خبر داد.
حجت الاسلام بلک، مديرکل تبيلغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمد حسین بلک، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از افتتاح و آغاز به کار مدرسه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا در مسجدسلیمان خبر داد.

وی با بیان این که در حال حاضر مسجد سلیمان دارای دو مدرسه علوم و معارف اسلامی است، خاطر نشان کرد: مدرسه تازه تأسیس در سال تحصیلی جدید با 15 دانش آموز فعالیت خود را آغاز کرده است.

حجت الاسلام بلک کسب معارف اسلامی را نیاز امروز جوانان دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه متولیان فرهنگی دو چندان است تا با درایت نسبت به جذب استعدادها و پرورش آن در مدارس معارف کمک شایانی را به اهداف آن کنند.

وی با بیان این که این مدرسه علمیه سیزدهمین دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا را در استان خوزستان است، اظهار داشت: دبیرستان های صدرا با هدف آموزش جوانان و آشنایی آنان با اصول و اعتقادات مذهبی در قالب درس شکل گرفته اند.

حجت الاسلام بلک تربیت های نیروهای متعهد و کارآمد را از اهداف تأسیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا دانست و گفت: هدف اصلی ما در تأسیس ابن مدارس افزایش جنبه اخلاقی و تربیتی دانش آموزان است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، توسعه کمی و کیفی سطح علمی و فضای مدارس صدرا را نیازمند همکاری مسؤولان دانست و اظهار داشت: امیدواریم در آینده شاهد تاسیس و راه اندازی مراکز علمی و آموزشی صدرا در تمامی شهرستان‌ها باشیم./9464/پ203/ع

ارسال نظرات