۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۵۳۸
سخنگوی دولت:

سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل بر مبنای دفاع از حقوق ملت استوار بود

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی دولت، ترویج فرهنگ دینی را از اولویت های دولت یازدهم دانست و گفت: دولت در این خصوص اقدامات مناسبی انجام خواهد داد.
سخنگوي دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت عصر پنج شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) رشت در جمع خبرنگاران ترویج فرهنگ دینی را از اولویت های دولت یازدهم دانست و گفت: دولت در این خصوص اقدامات مناسبی انجام خواهد داد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و با بیان این که دفاع از حقوق ملت ایران مهم ترین برنامه سفر دکتر روحانی در نیویورک بوده است، افزود: سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نیز بر همین محور استوار بوده است.

 

معاون رییس جمهور با تأکید بر این که دولت خود را موظف به دفاع از حقوق ملت ایران می داند، تصریح کرد: همه تلاش دولت تدبیر و امید حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

نوبخت با مثبت ارزیابی کردن سفر دکتر روحانی و هیأت همراه به نیویورک، خاطرنشان کرد: به حتم دستاوردهای این سفر ارزشمند برای ملت ایران بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افتتاح حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) رشت را یکی از اقدامات ماندگار و اثرگذار در جهت ترویج مبانی دینی در جامعه دانست و گفت: به حتم حوزه علمیه رشت گام های بزرگ فرهنگی برای استان و کشورمان خواهد برداشت.

 

سخنگوی دولت با بیان این که نماینده ولی فقیه در گیلان تلاش های بسیاری جهت ساخت و تکمیل این حوزه علمیه متحمل شده است، افزود: این مجموعه عظیم دینی به حتم مایه افتخار کشورمان خواهد بود./950/پ202/ج

ارسال نظرات