۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۸۵۵۹۸
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر:

پایداری، امنیت و عظمت انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا است.

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر با بیان این که پایداری، امنیت و عظمت انقلاب اسلامی مدیون خون شهدای جنگ تحمیلی است، اظهار داشت: اگر امروزه در کشورهای گوناگون موج بیداری اسلامی را مشاهده می‌کنیم این بیداری نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
بررسي تاريخ شفاهي دفاع مقدس

حجت الاسلام سید مهدی حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،  با اشاره به رشادت های جوانمردانه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت:  باید با همت، اراده و ارج نهادن به هفته دفاع مقدس و مقام شامخ شهدای عزیز تلاش کنیم کارهای فرهنگی و حضور خود را در صحنه های فرهنگی نهادینه کنیم.

 وی افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگ مردان  نمایشگاه دفاع مقدس درحوزه علمیه خواهران پلدختر به مدت یک هفته، به همت این سازمان دایر شده و از مبلغان شبکه تبلیغ خواسته شده که از مردم جهت حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آورند.

حجت الاسلام حسینی از اراده پولادین و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد و افزود: دفاع مقدس یاد آور هشت سال جانفشانی ایثار و رشادت های جوانمردانه رزمندگان در دفاع از جان، مال و میهن اسلامی است.

وی گفت: این نمایشگاه در حقیقت به روحیه معنوی و عمق اعتقادات رزمندگانی می پردازد که با پیروی از امام راحل بر تکنولوژی جنگ افزار جبهه شرق و غرب فائق آمدند.

 گفتنی است، عکس و نصب پوسترها، زندگینامه های شهیدان با موضوع دفاع، کتاب با موضوع دفاع مقدس، در حوزه علمیه خواهران پلدختر در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است./9451/پ203/ع

ارسال نظرات