۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۸۵۶۰۱

برنامه‌های هفتگی آستان مقدس قم تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم برنامه‌های این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) را تشریح کرد.
حرم حضرت معصومه
 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم گفت: بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری، سخنرانی حرم مطهر همه روزه یک ساعت مانده به اذان مغرب با حضور حجج‌اسلام پنج‌تنیان، صابری اراکی و رضایی قمی برگزار می‌‌شود.

 وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های سخنرانی همه روزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) بعد از نماز مغرب و عشا افزود: در برنامه این هفته،‌ حجج اسلام ماندگاری، برادران، حیدری کاشانی، مؤمنی، حسینی قمی، حسینی اراکی و تراشیون به ایراد سخن می پردازند.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم با اشاره به برگزاری دعای توسل از سوی هیأت جانبازان استان قم، در روز سه‌شنبه، نهم مهرماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا، ‌ادامه داد: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، یازدهم مهرماه، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب افزود: دعای کمیل این هفته، پنجشنبه، یازدهم مهرماه 92، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و مداحی حاج مهدی سلحشور قرائت می‌شود.
وی افزود: مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه دوازدهم مهرماه 92 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی حاج مهدی سلحشور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم در ادامه به قرائت زیارت آل یاسین این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) در روز جمعه، 12 مهرماه،‌ یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب و در ادامه پاسخ به شبهات مهدویت با حضور اساتید حوزه اشاره کرد و گفت: پس از قرائت زیارت آل یاسین، نشست پرسش و پاسخ مهدویت، با حضور حجت‌الاسلام شهبازیان برگزار می‌شود.
 وی با اشاره به برگزاری مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح با حضور حجت‌الاسلام قدرتی، اظهار داشت:‌ بیان احکام از سوی حجت‌الاسلام اعوانی، همه روزه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب در پایان یادآور شد: ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه می‌شود./907/د102/ی
ارسال نظرات