۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۸۵۶۱۴

دوره اندیشه ورزی سبک زندگی در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول قرارگاه فرهنگی ولی امر مشهد از برگزاری دوره اندیشه ورزی با موضوع «سبک زندگی اسلامی؛ مهمترین بخش پیشرفت و تمدن سازی اسلامی» در این مرکز خبر داد.
سبک زندگي

 سیدوحید موسویان، مسؤول قرارگاه فرهنگی ولی امر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری سلسله جلسات راهبردی سبک زندگی، دوره اندیشه ورزی با موضوع «سبک زندگی اسلامی؛مهمترین بخش پیشرفت و تمدن سازی اسلامی» در این مرکز برگزار می شود.

 

وی با بیان این که استاد این دوره، اصغرطاهرزاده، اندیشمند و متفکر علوم اسلامی خواهد بود، افزود: دوره اندیشه ورزی سبک زندگی در قالب چند جلسه آموزشی از تاریخ هشت تا یازده مهرماه برگزار می شود.

 

موسویان با بیان این که ساعت و مکان برگزاری جلسات متعاقبا اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند از طریق تماس تلفنی با شماره 8553797 -0511 و 09363307336، ارسال پیامک شاملنام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی به سامانه 30008745 و یا فرم اینترنتی جهت حضور در دوره نام نویسی کنند.

 

وی یادآور شد: نشست تخصصی بانوان جبهه فرهنگی انقلاب نیز با عنوان «زن دین دار در نسبتی جدید با عالم و آدم»، ساعت 9 صبح دوشنبه هشتم مهرماه برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است پیش از این سلسله نشست های راهبردی سبک زندگی با حضور حجج اسلام رهدار، واسطی و پناهیان در محل این قرارگاه برگزار شده است./930/پ203/ع

ارسال نظرات