۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۸۵۶۴۹

سلسله نشست‌های « گفتمان، در حاشیه » در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب تبریز، چهره‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سلسله نشست های « گفتمان، در حاشیه » حضور می یابند.
گفتمان، در حاشيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در حالی برگزار خواهد شد که اهالی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در برنامه‌های جنبی نمایشگاه به سخنرانی خواهند پرداخت.


بنابر این گزارش، در این نشست‌ها که با عنوان «گفتمان، در حاشیه» برگزار می‌شود، مهدی کوچک‌زاده نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت‌علمی دانشگاه مدرس با موضوع «گفتمان انقلاب اسلامی» از ساعت 18 روز یکشنبه هفتم مهرماه در سالن شهریار نمایشگاه بین‌المللی تبریز در تالار گفتمان به سخنرانی خواهد پرداخت.


همچنین از دیگر چهره‌‌های شاخص که مهمان این برنامه خواهند بود، محمد حسین جعفریان با موضوع شعر انقلاب اسلامی، گلعلی بابایی تاریخ مقاومت و انقلاب اسلامی، مازیار بیژنی هنر انقلاب اسلامی، رضا امیرخانی و محمدرضا بایرامی ادبیات داستانی انقلاب اسلامی، سهیل کریمی نهضت جهانی انقلاب اسلامی و مسعود ده‌نمکی سینمای انقلاب اسلامی می‌توان اشاره کرد.


بر اساس این گزارش، نشست‌های «گفتمان، در حاشیه» را کتاب آرمانشهر؛ مرکز توزیع و نشر کتب و محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.


کارگاه‌های آموزشی، اکران فیلم‌های مردمی جشنواره عمار، معرفی کتاب و مسابقه کتاب‌خوانی و نمایشگاه عکس و کاریکاتور... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برنامه‌های جنبی یازدهمین نمایشگاه کتاب تبریز است.


گفتنی است، نمایشگاه بین الملی کتاب تبریز، پرمخاطب‌ترین نمایشگاه کتاب کشور پس از نمایشگاه کتاب تهران و بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور است که در محل دایمی نمایشگاه‌های تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه از ساعت 10 تا 20، برگزار خواهد شد./935/د101/ب

ارسال نظرات