۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۸۵۶۹۲

اختصاص بالاترین تعداد دفاعیه از تحقیقات پایانی از سوی طلاب خواهر استان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ مدارس علمیه خواهران استان اصفهان بالاترین تعداد دفاعیه از تحقیقات پایانی سطح دو را در سال 1391 به خود اختصاص دادند.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مجتبی حمیدی معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در رابطه با اختصاص بالاترین تعداد دفاعیه از تحقیقات پایانی از سوی طلاب خواهر استان اصفهان گفت: از میان 2هزار و 251 مورد تحقیقات پایانی دفاع شده سراسر کشور در سال 91، خواهران طلبه استان اصفهان با تعداد 498 مورد تحقیق پایانی دفاع شده بالاترین آمار را در سراسر کشور به خود اختصاص دادند.
معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان پیرامون روند ارائه پایاننامه گفت: طلاب پس از گذراندن سه چهارم واحدهای درسی باید موضوع تحقیق پایانی خود را انتخاب کنند. مسؤولیت تصویب موضوع و رسیدگی به امور محتوایی تحقیقات پایانی بر عهده شورای علمی – پژوهشی مدیریت استان بوده که این مسؤولیت در آینده نزدیک با راه‌اندازی شورای پژوهش در مدارس علمیه سطح دو به آن شورا واگذار میشود.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مهارت افزایی روش مطالعه، روش نویسندگی، روش مقاله‌نویسی و روش تدوین تحقیق پایانی در سطح مدارس علمیه سطح دو و کانون‌های پژوهشی، این فعالیت‌ها به عنوان نمونه‌هایی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای ارتقاء سطح علمی – مهارتی طلاب بیان کرد.
حمیدی یادآور شد: در میان تحقیقات پایانی دفاع شده در سال 91 موضوعات معارف قرآنی و اخلاقی - تربیتی بیشترین آمار را دارا بود./9191/د102/ی
ارسال نظرات