۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۸۵۶۹۴
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

برای دعوت به دین باید عمیق‌نگر باشیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه برای دعوت به دین باید دارای بینش عمیق و بصیرت باشیم، به تبیین دید بصری، دید عقلی و دید قلبی پرداخت.
حجت‌الاسلام حسيني شاهرودي، نماينده ولي فقيه در استان کردستان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، آیت‌الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه ریحانه النبی سلاماللهعلیها سنندج با تبریک سال جدید تحصیلی در حوزه‌های علمیه و هفته دفاع مقدس گفت: مدال افتخار از آن کسانی است که در راه علمند و در رابطه با خدا شناسی و خود شناسی تلاش کنند.
وی با بیان اینکه برای دعوت به دین باید دارای بینش عمیق و بصیرت باشیم، افزود: در بصیرت سه نوع دید وجود دارد: دید بصری، دید عقلی و دید قلبی که دید بصری باید عمیق‌نگر باشد و در دید قلبی قلبی که قساوت نداشته باشد به بصیرت تقوایی خواهد رسید.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به آیه انما یخشیالله من عباده العلما افزود: این مقام اکتسابی است و انسان می‌تواند به جایی برسد که خداوند علم همه چیز را به او بدهد و این در صورتی است که با خدا باشیم.
آیت‌الله حسینی شاهرودی با اشاره به جمله‌ای از حضرت امام رحمةالله‎علیه که فرموده‌اند: عالم محضر خداست، خطاب به طلاب گفت: طلبه باید مسائل دینی را خوب بفهمد تا رسالت الهی را به خوبی تبلیغ و بیان کند.
همچنین احمدزاده مدیر مدرسه علمیه ریحانه‌النبی سلاماللهعلیها سنندج در این مراسم گزارشی از فعالیت‌های این مدرسه علمیه از زمان آغاز به کار این مدرسه تازه تأسیس تا کنون ارائه داد.
وی از افزایش آمار پذیرش طلاب در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: این مدرسه علمیه توانسته است در این مدت کوتاه رشد قابل توجهی در تمامی عرصه‌ها داشته باشد./9191/د102/ی
ارسال نظرات