۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۷۳۷
امام جمعه بابل:

اقناع فرهنگی زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با بیان این که اقناع فرهنگی زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: اقناع فرهنگی باید در جامعه حاصل شده و تلاش ارزنده ای در راستای پاسخ گویی به شبهات موجود در جامعه وجود داشته باشد.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل

حجت الاسلام حسن روحانی، امام جمعه بابل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با بیان این که وظیفه جاری حوزه های علمیه ارتباط گسترده تر با جامعه است، گفت: پاسخ گویی به نیازهای موجود در سطح جامعه باید به نحو مطلوب و ارزنده ای وجود داشته باشد.

 

امام جمعه بابل،ادامه داد: امروز با گستره انقلاب اسلامی چشمان منتظری در این امور به وجود آمده است که حوزه های علمیه باید پاسخگوی نیازها باشند.

 

وی با اشاره به این که همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند عوام جامعه امروز با عوام گذشته به طور جد متفاوت هستند، بیان داشت: امروز جامعه با نیازها و مطالبات گوناگونی روبرو شده است که باید نسبت به آن پاسخگو بود.

 

حجت الاسلام روحانی، ادامه داد: امروز ما با دانشگاهیان، دانش آموزان و اقشار مختلف جامعه روبرو هستیم که باید اهتمام ارزنده ای در راستای توجه به نیازها و مطالبات آن ها وجود داشته باشد.

 

امام جمعه بابل با تاکید بر این که قدم های موثری در راستای پاسخگویی به نیازهای اقشار مختلف جامعه برداشته شده است، خاطرنشان کرد: هنوز تا رسیدن به پاسخ گویی به نیازهای مردمی راه زیادی داریم که باید تلاش ارزنده ای صورت گیرد.

 

وی با بیان این که اقناع فرهنگی زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: اقناع فرهنگی باید در جامعه حاصل شده و تلاش ارزنده ای در راستای پاسخ گویی به شبهات موجود در جامعه وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام روحانی با تاکید بر این که روحانیت ما باید از تولید به مصرف شود، ادامه داد: علوم آموخته شده در حوزه های علمیه باید پاسخ گوی نیازها در بیرون حوزه های علمیه باشد.

 

امام جمعه بابل در پایان با اشاره به این که امروز شرایط بهتر شده و قدم های خوبی صورت گرفته است، گفت: امید است اهتمام والا و ارزنده ای در این راستا وجود داشته و گام های موثری برداشته شود./950/ت302/ب

ارسال نظرات