۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۸۵۸۲۸
نماینده ولی فقیه در سمنان:

تجربه نشان داده آمریکایی‌ها به هیج وجه قابل اعتماد نیستند

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در استان سمنان دستاوردهای سفر رییس جمهور به نیویورک را در مجموع مثبت ارزیابی کرد و در خصوص ارتباط تلفنی روحانی با اوباما، گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و به هیج وجه قابل اعتماد نیست.
شاهچراغي، امام جمعه سمنان شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در ارزیابی عملکرد دولت در سفر به نیویورک، اظهار داشت: مجموعا دستاورد این سفر خوب بوده است اما یک سری حاشیه هایی داشت که قابل تأمل است.

وی مذاکره تلفنی رییس جمهور ایران با اوباما را یکی از حواشی ناپسند این سفر برشمرد و گفت: تجربه روابط میان آمریکا و ایران نشان داده است که آنها‌ به هیج وجه مورد اعتماد نیستند.

امام جمعه سمنان با اشاره به جنایات و دسیسه‌هایی که آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون علیه ایران روا داشته اند، تأکید کرد: آمریکا شیطان بزرگ است بنابراین نمی شود به آنها تکیه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: آنها حتی حاضر نشدند در مورد این که پیشنهاد تماس تلفنی ابتدا از سوی چه کسی مطرح شده است، راست بگویند؛ آقای روحانی به صراحت می گوید که آنها درخواست داده اند اما آمریکایی‌ها همچنان می گویند ایران چنین پیشنهادی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی در پاسخ به این پرسش که آیا اصل ارتباط و تماس تلفنی با آمریکا را صحیح  می داند یا خیر؟ گفت: کاری است که شده؛ امیدواریم آنچه اتفاق افتاده است برای ایران اسلامی خیر باشد./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات