۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۸۵۸۳۷

توصیه‌های آیت الله وحید خراسانی به مسؤولان قم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله وحید خراسانی با بیان توصیه هایی به مسؤولان قم تاکید کرد: خدمت کردن در قم بسیار ارزشمند است و باید قدر نعمت خدمت در این شهر را بدانید و تلاش کنید که نام خود را در دفتر اهل بیت ثبت کنید.
آيت الله وحيد خراساني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین وحید خراسانی امروز در دیدار محمد دلبری شهردار کلانشهر قم و جمعی از مدیران شهرداری اظهار کرد: قم خانه آل عصمت است و شما شهردار آشیانه اهل بیت هستید و انشالله در این مسئولیت بتوانید ایفای نقش کنید.


وی با اشاره به وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) در شهر مقدس قم بیان کرد: قم به دلیل وجود حضرت معصومه(س) به قدری اهمیت دارد که قابل بیان نیست و ثمن زیارت کریمه اهل بیت(ع) بهشت است.


این مرجع تقلید با اشاره به وجود حوزه علمیه قم تاکید کرد: حوزه علمیه قم اول حوزه شیعه از نظر کمیت و کیفیت است و وجود این حوزه نیز بر اهمیت قم افزوده است.


وی تاکید کرد: خدمت کردن در قم بسیار ارزشمند است و باید قدر نعمت خدمت در این شهر را بدانید و تلاش کنید که نام خود را در دفتر اهل بیت ثبت کنید.


حضرت آیت الله وحید خراسانی ضرورت اهتمام به بزرگداشت مقام و منزلت ائمه اطهار از جمله حضرت زهرا(س) تصریح کرد: مقام و منزلت حضرت زهرا(س) قابل بیان نیست و فاطمه به این دلیل فاطمه نامیده شده است چون تمام خلقت از معرفت ایشان سرچشمه گرفته است.


وی گفت: باید در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) قم یکپارچه شیون و عزا شود و در سالروز شهادت امام علی(ع) و امام صادق(ع) رئیس مذهب شیعه نیز مراسم‌های ویژه‌ و با شکوه عزاداری برپا شود.


این مرجع تقلید خطاب به شهردار قم و کارمندان شهرداری گفت: هر روز نسبت به خواندن قرآن اهتمام داشته باشید و ثواب آن را به حضرت ولیعصر(عج) هدیه دهید. /971/د102/ج

 

ارسال نظرات