۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۸۵۸۵۴
مدیر حوزه علمیه بوشهر:

طلبگی مسیر هدایت انسان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بوشهر با بیان این که ورود به حوزه علمیه ادامه حرکت ائمه اطهار است، اظهار داشت: طلبگی از قداست ویژه ای برخوردار است و مسیری است که انبیاء برای سعادت بشر معرفی کرده اند.
حجت الاسلام رضا خدري - مدير حوزه علميه برادران بوشهر

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج، با بیان این که ورود به حوزه علمیه ادامه حرکت ائمه اطهار است، اظهار داشت: طلبگی از قداست ویژه ای برخوردار است و مسیری است که انبیا برای سعادت بشر معرفی کرده اند.

 

وی با بیان این که انبیا به عنوان معلم انسان ها، روح و جان را تربیت می کردند، خاطر نشان کرد: خدمت به خلق در هر جایگاهی و در مسیر به تعالی رسیدن انسان عبادت الهی به شمار می رود.

 

حجت الاسلام خدری به سنجش فضیلت شغل نزد خداوند اشاره کرد و گفت: نیت انسان در هنگام انجام کار ملاک قبولی و یا رد آن عمل است.

 

مدیر حوزه علمیه بوشهر با بیان این که روحانی مجهز به علم روز و اخلاق پسندیده می تواند جوانان را به سوی خود جذب کند، اظهار داشت: رعایت دستورات اسلامی در اخلاق و رفتار، روحانیت را در نزد مردم محبوب و جامعه را به اسلام مشتاق تر می کند.

 

حجت الاسلام خدری با بیان این که روحانیت علمدار اسلام در جامعه است، گفت: اگر طلبه ای بخواهد به درجه حجت الاسلام والمسلمین نائل شود باید از نظر علمی و اخلاقی به جایگاه مطلوب رسیده باشد./9464/پ203/غ

ارسال نظرات