۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۱۸۶۰۰۹
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

دولتمر‌دان آمریکا اسیر لابی صهیونیسم هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان این‌که آمریکایی‌ها هیچ گاه قابل اعتماد نبوده‌اند، گفت: دیدار اخیر اوباما با نتانیاهو نشان داد که آمریکا اسیر صهیونیسم است و از خود هیچ اراده‌ای ندارد.
حجت الاسلام والمسلمين غلامعلي نعيم آبادي، نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و مواضع وی در این سفر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: موضع گیری رییس جمهور در این سفر چه نتیجه بخش باشد و چه نباشد مثبت بود.
وی ادامه داد: اگر مواضع رییس جمهور در این سفر نتیجه بخش باشد که با حفظ عزت و کرامت اسلامی ما می توانیم به اهداف خود برسیم چون ما با کسی دعوا نداریم و آنها هستند که شیطنت می‌کنند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که ما آتش افروز نیستیم اما اگر کسی آتش افروزی کند با او مقابله می‌کنیم، ابراز کرد: اگر این مذاکرات و گفت‌وگوی تلفنی ما را به اهداف خود برساند که به نتیجه رسیده‌ایم و پیروز شده‌ایم.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این‌که رییس جمهور در یک تریبون جهانی حرف‌های نظام را به گوش جهانیان رساند، اظهار کرد: همین که در سازمان ملل رییس جمهور آمریکا فتوای رهبر معظم ایران در مورد سلاح‌های هسته‌ای را بیان می‌کند و از زبان اوباما موضع رهبری جمهوری اسلامی به جهانیان اعلام می‌شود که ایران اهل جنگ و خشونت نیست برای ما یک پیروزی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین نعیم آبادی در ادامه بیان کرد: البته ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم اما حتی اگر این مذاکرات نتیجه هم ندهد به نفع ما است چون موضع ما در دنیا از زبان رییس جمهور آمریکا بیان شد.
وی با بیان این‌که ایران آزادترین و مستقل ترین کشور در جهان است،‌ افزود: ما در مذاکرات خود با کسی مشورت نکردیم اما آمریکا که به حساب خود یک قدرت جهانی است از اسراییل تبعیت دارد و این امر نشان دهنده این است که رییس جمهور آمریکا در تصمیم گیری‌ها آزاد نیست.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به دیدار اوباما با نتانیاهو، تصریح کرد:‌ این دیدار نشان داد که واشنگتن اسیر صهیونیسم است و از خود هیچ اراده‌ای ندارد./927/ت302/ج
ارسال نظرات