۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۸۶۰۸۰

دوره غدیرشناسی در حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم از برگزاری دوره کوتاه‌مدت غدیرشناسی با حضور اساتید و فضلای حوزه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) خبرداد.
حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب با اعلام این خبر گفت: در این دوره که با حضور خواهران و برادران برگزار می‌شود، محورهایی چون تاریخ‌شناسی، معرفت‌شناسی، دشمن‌شناسی، پی‌آمد‌شناسی و پرسش و پاسخ مورد بحث قرار می‌گیرد.
وی افزود: غدیرشناسی، غدیر در قرآن، غدیر در نگاه معصومین(ع) توحید و معاد در خطبه نبی اکرم(ص) غدیر در منابع غیر شیعه، بررسی محتوایی خطبه غدیریه رسول اکرم(ص)، معارضان غدیر در صدر اسلام، معارضان غدیر در عصر حاضر، برکات و آداب غدیر و پاسخ‌گویی به شبهات غدیر، ریز موضوعات این دوره است.
وی با اشاره به حضور اساتید و فضلای حوزه در این دوره اظهار داشت: آیات و حجج اسلام پیشوایی، محمد جعفر طبسی،‌ حیدری فر، اراکی، علی اصغر رضوانی، سلیمانی و محمد محسن طبسی و الویری از اساتید این دوره هستند.
وی افزود: این دوره از 15 مهر ماه تا اول آبان‌ماه سال جاری همه روزه بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار می‌شود.
وی در پایان با بیان این‌که‌ به کسانی که به صورت منظم در این دوره شرکت می‌کنند و در آزمون پایانی نمره قبولی کسب کنند، گواهی پایان دوره اعطا می‌شود، ‌تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره کوتاه‌مدت برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 37175530(ویژه برادران) و 37175410(ویژه خواهران)‌ تماس حاصل کنند./907/د102/ن
ارسال نظرات