۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۸۶۰۹۵

دیدار آیت الله موسوی جزایری با سید حسن نصر الله

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و مدیران شبکه ماهواره ای الاهواز، با سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفت و گو کردند.
ديدار آيت الله موسوي جزايري و هيأت همراه با سيد حسن نصرالله ديدار آيت الله موسوي جزايري و هيأت همراه با سيد حسن نصرالله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و مدیران شبکه ماهواره ای الاهواز، در سفری 6 روزه به لبنان که با هدف برقراری تعامل شبکه الاهواز با شبکه های بین المللی انجام شد با سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این دیدار آیت الله موسوی جزایری، پس از ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی استان خوزستان به تأسیس شبکه ماهواره ای الاهواز اشاره کرد و افزود: این شبکه به زبان عربی و با هدف مقابله با فرقه های انحرافی و وهابیت آغاز به کار کرده است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین در اهواز تصریح کرد: این دانشگاه با هدف تربیت مبلغان کارآمد و مسلط به علم روز تأسیس شده است.

در این دیدار که به مدت 30/1 به طول انجامید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته در اهواز و خوزستان، به بیان خاطراتی از دیدارهای گوناگون خود با رهبر معظم انقلاب و نقش بصیرت رهبری در پیروزی رزمندگان حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه پرداخت./9464/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات