۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۸۶۱۱۶

آیین اختتامیه سی‌امین دوره آموزش رزم طلاب وظیفه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین اختتامیه سی‌امین دوره آموزش رزم مقدماتی طلاب وظیفه با حضور فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) در قم برگزار شد.
دوره آموزش رزم طلاب وظيفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه سی امین دوره آموزش رزم مقدماتی طلاب وظیفه، امروز دهم مهر، با حضور حجت الاسلام حسین طیبی‌فر، فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) و محمد رزاقی، فرمانده مرکز آموزش باقرالعلوم(ع) قم برگزار شد.

رزاقی در این مراسم با ارائه گزارشی از این دوره آموزشی به تنوع برنامه‌های دوره آموزش رزم طلاب اشاره کرد و ابراز داشت: ویژگی برجسته این دوره تشکیل جلسات معرفتی و محتوایی بوده که با استقبال روحانیان و طلاب وظیفه روبه رو شده است.

وی در ادامه با اشاره به این که در بخش معرفتی این دوره از کارشناسان برجسته حوزه علمیه دعوت شده است، تصریح کرد: بیداری اسلامی، ولایت فقیه، عرفان‌های کاذب، دفاع مقدس، حکومت اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره)، جریان شناسی و ادیان و مذاهب؛ سرفصل های کلاس های اندیشه‌ای بوده است.

فرمانده فرمانده مرکز آموزش باقرالعلوم(ع) قم همچنین به برنامه های رزمی سی امین دوره آموزش رزم طلاب اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب شرکت کننده در این دوره آموزشی مباحث جنگ افزار، رهکنش، امداد و نجات، امداد و بهداشت، جنگ نوین، مخابرات، حفاظت و نظام جمع، استتار و اختفا، و کمین و ضدکمین را در دو بخش تئوری و میدانی با موفقیت گذراندند.

وی در بخش دیگر از سخنانش نتایج دوره یادشده را موفق و مطلوب برشمرد و خاطرنشان کرد: بی شک برگزاری این گونه دوره ها می تواند طلاب را با مبانی آموزش‌های نظامی آشنا کند و در ارتقای روحیه دفاع همه جانبه از آرمان های انقلاب اسلامی آنان اثرگذار باشد.

رزاقی در پایان سخنانش از حمایت های حجت الاسلام طیبی فر، فرمانده تیپ امام صادق(ع) و همکاری و تلاش مربیان و کادر مرکز آموزش باقرالعلوم(ع) قدرانی کرد.

قابل ذکر است، سی‌امین دوره آموزش رزم مقدماتی طلاب با حضور 110 نفر از طلاب و روحانیان وظیفه از شانزدهم شهریور تا دهم مهر در مرکز آموزش باقرالعلوم(ع) قم برگزار شد./918/پ202/س

ارسال نظرات